Kuules siinä ilmamassamittarissa on sellainen numerosarja ,kun etsit varaosaa se ilmamassamittarin valmistaja ja numerosarja on sama mikä teidän ilmamassamittarissa niin silloin sopiva osa.Sen ilmamassamittarin voi testata ota käydessä se virtaliitin siitä ilmamassamittarista pois jos käynti muuttuu ja parempaan suuntaa siinä silloin vika.Ilman virtajohtoa ilmamassamittarissa auto pyörii noilla tehtaan oletusarvoilla .Palaako mittaristo mikään varoitusvalo .Ja ihan oikeasti kyllä kai korjaamolla ne tarkisti nämä jutut ihan omasta puolesta.Kuten hyvin tiedät nämä jutut kysyn,toinen korjaa ei toimi koskaan kunnolla ,eli sellainen tekijä joka tietää mitä tekee aurolle on aina paras vaihtoehto.
Lainaus yhdestä jutusta:
Korkea HC-arvo voi johtua:
Viallinen lambda (voi vaikuttaa myös muihin arvoihin tai kaikkiin yhtä aikaa)
Viallinen katti -''-
Vialliset sytytysosat (pyörijä, jakajan kansi, tulpat ja johdot)
Venttiilivika koneessa
Tukkeutunut ilmanputsari
Katti ja Lambda liian kylmiä (auttaa kunnon kengitys)
Viallinen ilmamäärämittari
Yleisesti ei polta kunnolla kaikkea polttoainetta
Onko tarkistettu jakohihna että ajoitukset on siellä kunnossa heitto aiheuttaa noitaa korkeita HCC arvoja