Autoracing  KL-varaosat

940 Classic. *MII, myself and I* MYYTY!

  • 182 Vastauksia
  • 63656 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aukki

  • Master (evp)
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1780
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #45 : 26.02.2014, 21:26:47 »
Ensimmäinen muutos tapahtunut.

Eihän tuo mikään muutos ole, vaan paluu alkuperäiseen. Senkin pussihousu.  :D
Aikuisten mopoautoilua jo vuodesta 2022

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #46 : 26.02.2014, 21:48:29 »
Eihän tuo mikään muutos ole, vaan paluu alkuperäiseen. Senkin pussihousu.  :D
Ei, katsos kun näitä on ollut tavallisellakin maskilla. Nyt tää on pelastettu museoinnilta.  :2funny:

Poissa Aukki

  • Master (evp)
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1780
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #47 : 26.02.2014, 21:56:13 »
Ei, katsos kun näitä on ollut tavallisellakin maskilla.

Jaa niitä on jääny niin paljon tehtaan varastoon liikaa.  :)

Aikuisten mopoautoilua jo vuodesta 2022

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4110
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #48 : 26.02.2014, 22:36:01 »
Onko ratti kumia vai nahkaa?
Onko kynnyksissä listat joissa lukee Volvo?
Onko kyljessä kullanvärinen raita?

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #49 : 26.02.2014, 22:37:36 »
Onko ratti kumia vai nahkaa?
Onko kynnyksissä listat joissa lukee Volvo?
Onko kyljessä kullanvärinen raita?
Ratista en nyt äkkiä osaa sanoo mutta ei tunnu kumilta.
Noi muut on. Tosin pikku korjausten jälkeen kylkiraita saa siipeensä.  :-\

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4110
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #50 : 26.02.2014, 22:52:06 »
Meinaatko laittaa jenkkivilkut, vai ymmärsinkö oikein? Ei mee sitten heittämällä nimim. kokemusta on saa rikkoa sekä vilkun että valon  :2funny: laitoin silti kun ne on hienot  8)

http://www.volvo940turbo.dk/usa/

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #51 : 26.02.2014, 22:56:34 »
Meinaatko laittaa jenkkivilkut, vai ymmärsinkö oikein? Ei mee sitten heittämällä nimim. kokemusta on saa rikkoa sekä vilkun että valon  :2funny: laitoin silti kun ne on hienot  8)

http://www.volvo940turbo.dk/usa/
Ne taitaa sopia suoraan vain niitten jenkkivalojen kans. Mutta ajatuksissa on laittaa, koska ne on niin hienot.  :D

Poissa TuomasR

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 288
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #52 : 27.02.2014, 07:32:50 »
Ratista en nyt äkkiä osaa sanoo mutta ei tunnu kumilta.
Noi muut on. Tosin pikku korjausten jälkeen kylkiraita saa siipeensä.  :-\

Itellä on tikkaukset kehän sisäpuolella tuossa nahkaratissa, joten siitä tunnistanee hyvin ???
Volvo 945 Classic '98 B230FT+AW71L

Edelliset menopelit: Volvo 944 '95 B230FD+AW70L, Volvo 945 GL '93 D24TIC+ZF4HP22, Vw Golf III GTD '93, Opel Vectra A 1.8 GL '90, Seat Ibiza 1.5 GLX '90

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #53 : 27.02.2014, 14:56:19 »
Itellä on tikkaukset kehän sisäpuolella tuossa nahkaratissa, joten siitä tunnistanee hyvin ???
Pitää tarkistaa kun muistaa.

Nyt saapui sisävalo, hanskalokero ja kuskinoven kotelo. Vain lokeron asennus jäi myöhäisempään ajankohtaan.
Kiitokset osista janne81:lle.

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8931
  • Teiden tukko
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #54 : 27.02.2014, 19:58:07 »
Viime kesänä tutkittiin G80 lukkoa vähän tarkemmin. Syy miksi ne ei pelaa on öljynvaihdon laiminlyöminen.
Kunnon puhdistus ja oikeat öljyt niin pelaa kunnolla. Ja pikku modauksella sen saa lyömään päälle missä vauhdissa tahansa ;)

Ja Sinisellä sanovat, että manuaalilaatikko- ja peräöljyt on elinikäiset.  :idiot2: Kyllä, olen vaihtanut molemmat omaani.  :pomo:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8931
  • Teiden tukko
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #55 : 27.02.2014, 20:10:29 »
Jousisarjoja katellu tossa, mutta aika heikkoo taitaa olla tarjonta kohtuu hinnalla. Tarkotus ois pitää kuitenkin normi iskarit.

Mulla on seuraavanlainen kokoonpano alustan osalta:
Edessä -40mm lesjöt kierroksen verran lyhennettynä, Koni Sportit iskareina
Takana kuormajouset sopivasti lyhennettynä, Bilstein Sprint iskareina

Nuo jouset ei ainakaan paljoa maksa, varsinkaan kuormajouset. :smoke:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8931
  • Teiden tukko
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #56 : 27.02.2014, 20:11:33 »
Kestääväthän ne laatikon "eliniän" sit kun eivät enää voitele, laatikko ja perä kuolevat  ;)

Aivan, ja se on suhteellista, että mikä esim. vaihdelaatikolle lasketaan eliniäksi.  :idiot2:  :D
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #57 : 27.02.2014, 20:14:41 »
Mulla on seuraavanlainen kokoonpano alustan osalta:
Edessä -40mm lesjöt kierroksen verran lyhennettynä, Koni Sportit iskareina
Takana kuormajouset sopivasti lyhennettynä, Bilstein Sprint iskareina

Nuo jouset ei ainakaan paljoa maksa, varsinkaan kuormajouset. :smoke:
Tässä on siis sellanen ongelma noitten Lesjöjen kans, että niitä ei oikeen enää saakkaan edullisesti. Ja kun niistä on vaan etuset käypäset, niin tulee pirusti hintaa kahelle jouselle.  :D
Tää vuosimalli kun aiheuttaa jo pikkasen konttorilla vaatimuksia niin . . .  :-\ Helppohan se pieni madallus olis tehdä rälläkälläkin.  ::)

Poissa Aukki

  • Master (evp)
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1780
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #58 : 27.02.2014, 20:19:12 »
Helppohan se pieni madallus olis tehdä rälläkälläkin.  ::)

Meillä on takapää madaltunut kahdessa vuodessa ihan itsestään, etupää se vaan jaksaa uhmata painovoimaa.  :)
(taakse olisi tosin jo ostettuna uudet, mutta vaihtaja kun on kovin laiska)
Aikuisten mopoautoilua jo vuodesta 2022

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: 940 Classic. *MII, myself and I*
« Vastaus #59 : 27.02.2014, 20:38:27 »
Tää vuosimalli kun aiheuttaa jo pikkasen konttorilla vaatimuksia niin . . .  :-\ Helppohan se pieni madallus olis tehdä rälläkälläkin.  ::)

Eipä mulla ainakaan konttorilla ollut kauhean nuukaa classicin kanssa. Inssi totesi että matalalta näyttää mutta eikös näissä turboissa ole matalampi alusta jo tehtaalta, olin tietysti jutussa mukana että joo niinhän näissä on... :D
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

 

KL-varaosat  Race.fi