KL-varaosat  Race.fi

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Takavetoiset / SIIRRETTY: 960 turbiinilukon irtikytkentä
« Uusin viesti kirjoittanut Lankku tänään kello 13:51:33 »
2
Projektipäiväkirjat / Vs: Randsin 244 ikuisuusprojekti
« Uusin viesti kirjoittanut Rands tänään kello 13:33:12 »
Konepellin sain juuri maalattua. Muutama valuma tuli etureunaan, mutta pyyhkäsin ne varovasti paprein nurkalla pois ja listahan siihen päälle tulee kuitenkin  :).





Seuraavaksi pitäisi vatuloida takapuskuri parempaan kuntoon. Kumilistojen kiinnitys on haihtunut suurimmaksi osin niin ajattelin josko sikkikoneella saisi tehtyä vastaavanlaiset uudet. Muutoin ei oikeastaan isompia juttuja enää olisi. Pikku juttuja senkin edestä  ;).

3
Myydään varaosat / Vs: M 245 lähes ruosteeton takaluukku
« Uusin viesti kirjoittanut Temes tänään kello 13:21:50 »
upsista,, ja lähtöö 100€
4
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Maxxecu moottorinohjauksena
« Uusin viesti kirjoittanut The_OttoB tänään kello 13:17:12 »
Volvo V50 CanBus tehostin pumppu?
5
Ostetaan varaosat / 740:iin sopiva tankkilaite
« Uusin viesti kirjoittanut Temes tänään kello 13:13:09 »
ostetaan tankkilaite joka sopisi 740 vm 90 b200f. Voi tarjota vakio versiota metalliputkilla, jossa vain pelkkä siirtopumppu kunhan on täysin ehjä. Mieluiten muovikannella olevaa jossa on painepumppu jo tankissa.

muistelisin että myös 940 srj tankkilaite kävisi tähän.

Teemu nolla44 2755584 tai yv. Juankoskella osaa kaipaillaan.
6
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Maxxecu moottorinohjauksena
« Uusin viesti kirjoittanut The_OttoB tänään kello 13:10:05 »
Kaikissa laitteissa pitää olla sama nopeus. Jos sivuhaara on pidempi  20-30 cm niin sitten siihen päätevastus. Joko oikea tai valikosta päälle.

Onko sulla jotain väylä haistelijaa?
7
Showroom / Vs: Ristus Garage -no show or go-
« Uusin viesti kirjoittanut Acke tänään kello 12:53:44 »
Mistä olette tilannut oikeita automaaleja, tarviis pojan autoon tingelitangelia maalata 019-26 sävyyn se on perus musta. mutta toinen kiesi on metallinhohto hopee eli 426-26 sitä tarviis ihan vaan lokarin maalaukseen mietin että en vetelis bilteman paukkupullolla vaan ruiskulla huitosin..
Automaalit.netistä viimeiset kerrat kun vielä onnistui myymälänoutona. Mipan 019 ruiskusta tuntuu täsmäävän hyvin, aikaisempi ppg:n paukkupullossa ostettu oli väärän sävyinen auringossa. Hopea metalliväri (saattoi olla juurikin 426) ei sen sijaan osunut ihan täysin S80 etulokareissa, katselukulmasta riippuen täsmää tai sitten ei. Se voi tosin mennä oman ruisku osaamattomuuden piikkiin.
8
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidut autot ja uusi laki
« Uusin viesti kirjoittanut razori tänään kello 12:08:30 »
Ainakin rica ja bsr saa tuntuvasti enemmän lisämyyntiä kun heillä on se kapula, jolla auton saa palautettua takaisin vakioksi ennen katsastusta :)
9
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidut autot ja uusi laki
« Uusin viesti kirjoittanut hessu80 tänään kello 12:01:24 »
Pelottelua. Poliisi määrää liikennevirhemaksun. Poliisilla ei ole ollut vuosikausiin resursseja pysäyttää henkilöautoja tien päällä suuressa mittakaavassa. Lähes kaikki liikennevalvonta perustuu kameroihin. Virittämistä ei kyllä kameralla havaitse.

Ammattiliikenne on sen sijaan suuremmassa lirissä, kun raskaan liikenteen tienvarsivalvontaa aina joskus harvoin toteutetaan. Ja päästömanipulaatioita on tehty paljon. Tälläköhän saadaan valtiontalous nousun, jos vaikka poliisi määrää 100 liikennevirhemaksua päivässä, niin sehän tekee 1,1 miljardia euroa vuodessa. Tosin likimain puolet 30 000 euron maksun saaneista yrityksistä menee samalla konkurssiin, eli voi jäädä maksukertymä oletettua pienemmäksikin.
10
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidut autot ja uusi laki
« Uusin viesti kirjoittanut razori tänään kello 11:23:28 »
Tuli katsottua koko podcasti läpi ja on kyllä niin hätäpäissään tehty laki, joka ei tule kitkemään kuin ne surkeimmat ohjelmointikyhäelmät pois liikenteestä  :D

edit: tuli mieleen, että tämä päästömanipulaatiolaki on jonkin verran ristiriidassa yleisesti ajoneuvon muuntelua koskevien säädösten kanssa esimerkiksi tehorajat. 15kg/kw saat muuttaa tehoa niin että uusi teho on 7kg/kw.

Eli muutoskatsastuksessa ollaan tilanteessa, jossa tällä uudella lailla tulee myös velvoite osoittaa ettei päästöt muutu. Aika vaikea on ottaa tuplatehot ilman, että päästöt muuttuu   ;D
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Carcom Oy  Ateho