Autoracing  KL-varaosat

262c Bertone 1978

  • 35 Vastauksia
  • 3664 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: 262c Bertone 1978
« Vastaus #30 : 15.03.2024, 13:45:18 »
Sähköflekti on tulevaisuuden suunnitelmissa.
On visko, eikä tuota vanhanmallista saa enää.
Minulla tulossa uusi uudenmallinen vesipumppu, siimapyörä ja visko, joten sille saralle tulee pieni päivitys, siitä sitten myöhemmin.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: 262c Bertone 1978
« Vastaus #31 : 15.03.2024, 15:15:54 »
Tuo flekti näyttäisi olevan ihan 264 oma ??? Vai miten koska mun mielestä normi 240 visko ei ole tuon näköinen. Onhan myös 164 flekti yhdellä pultilla mutta se ei ole ihan tuon näköinen. Sähköflekti kyllä turvallinen vaihtoehto jos museohousut ei kiristä niin paljon

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: 262c Bertone 1978
« Vastaus #32 : 15.03.2024, 15:35:18 »
Oli alkuperäinen flekti.
Vaikka auto on tällä hetkellä museoleimassa niin minulla ei museohousut kiristä vaan lepattavat aivan vapaasti ;)

Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: 262c Bertone 1978
« Vastaus #33 : 09.04.2024, 16:53:27 »
Peruskorjattu AW72L + lukkoturbiini kotiutettu korjaamolta.











Turbiiniin sorvattiin myös uusi pilot, koska ovat erilaiset B234F/B28E.





Syyläri kävi tinauksessa ja asensin sähköflektin.



Sitten voimalinja pois.



Siinäpä se taas on motti ja loota pöydällä niin pääseen harrastamaan.







Kyllä se pikkuhiljaa.






Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Paikalla HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1614
  • It's Hip To Be Square
Vs: 262c Bertone 1978
« Vastaus #34 : 09.04.2024, 17:13:02 »
Syyläri kävi tinauksessa ja asensin sähköflektin.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ekkai kennon läpi vetänyt kiinni? ??? :facepalm:
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: 262c Bertone 1978
« Vastaus #35 : 09.04.2024, 17:20:23 »
Lamellien välistä tarkoitukseen kuuluvilla kiinnikkeillä, niinkuin on ollut monissa aikaisemmissakin sähköflekteissäni. Hyvin on toiminut.

Tuollaiset.

https://www.usparts.fi/performance/jaahdytysjarjestelma/tuulettimet/mrg1994

Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

 

Kulkukoira  Proturbo