Race.fi  Puotilan autokorjaamo

VOLVO 245 b200k-> maxxecu jne... ei mihinkää!!...ja käyttiksiä.

  • 169 Vastauksia
  • 64152 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa warkka

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 409
  • Ei mihinkää!!


Laitetaa tänneki nyt ees jotahi, kuvan muodossa. Tarina päällä ei tällä hetkellä olla et kirjottelis mitä on taas puuhasteltu..
Käynnisä ollu ja ois vaan koeajoa vaille et tietää miten jatkellaan harrastamista...
« Viimeksi muokattu: 11.11.2022, 20:53:01 kirjoittanut warkka »
Volvo 245 gl b200k(b200et)maxxecu v1 -89vm.ikuinen harrasteproju.
On tää some kyllä yks ja hankala paikka tulla eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa toimeen/välttää niitä mielipiteitä.

Poissa warkka

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 409
  • Ei mihinkää!!
Vois kai tänneki jtn lätissä..
Ls2 puolien tilalle viimein vaiheltu dynolabin ign-1A puolat, uudet ajamattomat.
Edellisten kirjotteluide jälkeen varmaan abaut 10h abaut ajeltu "kylillä" holsetilla abaut kilolla.
1,5 bar ehkä vajaa tunti ja kyl huomaa et moisella ahtimella ihan tyhmää ajella alle sen jos haluaa jtn luonnettaki ulos..
Mut oksentanee 13mm kankeaki kohta ulos jos lisempää repii..  :D
3200rpm kohilla lähtee ahtoje puolelle hx52 ja 6500 on räpätin.
Kestävillä palikoilla 2500 paineen puolella ois aika optimi ja räpätin 7000. Mut tollasenaaki omaa makuu jo kiva ajettava.

Noh puolien vaiho jälkee ~6min lämpöseks käyttöä ja sit sammu ominee takanain ku käppäsin tallin ovee sulkeen et ois ajeleen lähteny.
Ei enää pyöri pumppu, ei kipinää, ei pääs läppäril ollenkaa ecuun sisään, tabillaki näkyy vaa connected muttei muuta yhteispeliä tai arvojen yms näkymistä/muuttumista nollista..
Punanen ja vihree valo loimottaa ecussa yhtenään. Ei toimi eikä yhdisty irrallaan virtalähteessäkään läppäriin.
Tämä keissi tossa perjantaina, ni liekö täs tulevana arkena sit soittelee kaik maxxecu jälleemyyjät läpi ja koittaa kysellä et mihi ton ecun kiikuttaa tutkittavaks jotta selviäis mistä johtuu..
Ite käytin sen verra auki, ettei nyt palaneita komponentteja silmää äkkiseltää pistäny.

Ihan kristallipalloilua toistaseksi että mikä v*ttu tohon iski...
Yhden puolan "C" pinni (yksi kolmesta maadotuksesta) uponnu liitinrunkoon, tosin tuon sammumisen jälkeen mulla kävi liitokset pari kertaa auki ja kiinni, että ei varmaa onko syy muualla vai onko jo sammuessaan ollu ko kontakti p*ska.
Tähän haluais varmuuen ennenko tohon kaiketi race purkkia tuppais tilalle ku v1 ei enää saa.
Se jos mikä v*tuttaa jos hajotettais toineki ecu toistasiks tuntemattomast syystä.

Jos ko kontaktin puuttumisesta on edes johtunut ja oiskin nyt ecu totaalisen kaput.
Haluais vastasuuen varalle kehitellä jonkun vikasuojan tuoho lisäksi, diodeja? tms ettei nyt tyyliin oo vaik lyöny niisanotusti sit vaik sitä kipinää ecuun päin?
Tai sit yrittää löytää joku ihan muu ecu jossa ois suojaominaisuuksia valmiiks intekroituna ettei koko parin tonnin maksava p*ska hajoo käyttökelvottomaks ku joku liitin vaa vähä pätkii..

Vinokoneesta joskus luopuessa ois toiveissa löytää laadukkaampaa johtosarjamateriaalia sekä liittimiä.
Nykynen laatu tuntuu siltä että ota pari kertaa liittimet auki ja kiinni, ni sulla on ongelmia liitinpinnien ja liitinrunkojen väljyyden kanssa. Parin vuoden päästä sitte vielä johtis sen verra kovaa korppua et alkaa seki oireileen..
Vai onko mahoton toive saada laatua ku "kaikki" tehää enemmä ja enemmä tulevaisuessa kiinassa ja pilipalimuovista ym kierrätyskurasta leivottuna "sinneppäi"..

Periaatteessa ois tarvin saaja ahtimen v-band dp lähtö pitämää supsuttelemasta, mennä penkkiin kuha sellane aukee kevväämmällä, löytää vaikka lainaan 17 tai 18" ilman spacereitä käypäset vanteet jotta voi sit leiman jälkee lykkää muutaki ku 14" ja 15" alle. Vakaajie kelpaaminen kysymysmerkki ku eessä 21 ja öö olikoha takana 21 vai 23mm.
Gps nopeusmittarin kelpaaminen ja matkamittarin uupuminen, ku omaa mittaria ei saa ehjättyä eikä uusia osiakaa löydy.
Metästää harrastajaystävälline konttori jossa kyselee asioita ja ehkä muutoskatastelis samas paikkaa, kotkan seudulla ei ainakaa mun naamalle sellasia ole.

En ny tiä oliko noston arvosta lätinää, mut kai sit joutaa täälki olla äänessä ees joskus ku tota jäsenyyttäki makselee :ristus


Kuvas viel ls2 puolilla..
« Viimeksi muokattu: 25.03.2023, 18:27:09 kirjoittanut warkka »
Volvo 245 gl b200k(b200et)maxxecu v1 -89vm.ikuinen harrasteproju.
On tää some kyllä yks ja hankala paikka tulla eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa toimeen/välttää niitä mielipiteitä.

Poissa warkka

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 409
  • Ei mihinkää!!
Vielki edistymättä ja ecu ruottissa kohta 4:ttä kuukautta tt-speedin toimesta ku sinne mokoman aluks kiikutin aikanaan.
On kyselty ~3-4 krt täs välissä jo perään tt-speediltä, ei varsinaisest voi tt-speedille noottia antaa, lähinnä ruattalaisille varmaan...

Täs alkaa olee vähä sellain fiilis et onks nää niitä osia joide kohal homma menee sillai ku "Oho täst autost puhkes rengas tai palo joku polttimo, ostetaapa siis uus auto jos halutaa päässä ajaan" V:> :peetu:
Ei mitää jos mulle ois 2k€ hassaaminen horon persiiseen sama ku 200€ ni ois tilan vaik uuen ecun ja kahton riskillä et porsiiks prkl seki minuuteissa vai oliko syy tosiaan puolien paskoissa liitinrungoissa ja rokkaiski pelit taas..
Koittas tollasia kertakäyttö osia/ratkasuja kyllä ihan vimosee asti ainaki tietoisesti vältellä..
Mä harkittin tähä barraa seuraavaks mosaks kans, noh driftingissä oli jollai onkelmia ja tais lyyä m50 nokalle ku ei ois saanu barraa osia seuraavaa kisaan. Että joo kyl sitä haluais mahollisimma paljo tehä ratkasut siten että niit osia saa vielä tulevaisuuessaki. Meinaan v1 maxxecuki on jo kivikautine ja sitä ei saatavilla, säkällä mä saanen ns takuuna sielt ehyen v1 tilalle/ oman korjattuna/hyvityksen että saan vaik race ecun edukkaammin, mut sitä infoa prkl ootellessa... V:>

Noh jos täsä jtn on puuhattu ni otettu termarilline volvo oem öljylauharilaippa auki ja yritetty vähä sitä hieroa herkemmäks takertelemasta.
Öljyn lämmöthän on siis käyny öö muistaakseen noin 110 celsiuksesa ja lauhari on silti kylmä ku siperia, eli ei prkl kierrä. Siihekä ei uutta termaria oo löytän toistasiks mistää. Eli tiiä sit onko ebay tms termarillisista laipoista mihinkää ja saako niihikää termaria uutta vaik parin vuode päästä enää, et jouvut ostaa sit taas uuen koko paskan sen(kin) toki ei nyt maksa ku pari kymppiä koko mötikkä, mut vähähä se hölmöö on sekin koko paska ostaa jos termari on vaa paskana.. :2funny:

En tiiä oisko vaik seuraavalle mosalle Haltech tms muu ecu jos vaik ois toi toiminta nopeempaa vs maxxecu. Ei tosiaan joo mitään jos viittis laittaa uuen ecun verra sileeks laput silmillä vikadiagnoosien suhteen ni ois jo kaiketi ajeltu ja vehkeet leimassa.
Mut oisha se vähä tollasta "Mun autosta palo polttimo, nyt ostan uuen auton kaupasta" meininkiä..
Tuli kans pari etuvetose 16" peltiä sutivanteiks vihoin löyvettyä.

Käyttiksenä atm 01- t4 v40 automaatti, seki leimaton ja rojektia siinäki. Ajellu tutun koekilvillä, noh nyt porsi siittä lämppärin kenno ni ei ajella silläkää ja ootellaa aeromotorssilta muunmuas sitä ja muita osia saapuvan et pääsee lyömää läjään .Siittä voineis josai kohtii kai jtn tänne satuilla ku tuskin on ihan sellane laita kuntoon, leimaa ja myy pois vehe.
Täs ollu kuiteki mm käyttiksinä aijemmi mainitun vapari v40 jälkee daewoo nubiraa, citikan c2, väyrys mersua, yks skeida felicia ja mitähä muuta oon jättän mainittematta. Sit toki ajeltu millo milläki kavereilt lainassa/laitossa olleil vehkeillä. Mielenkiintosin ehkäpi tän harrastevolvoin jälkee 289cid 4-lovi manuaalil oleva 1965 fastback mustangi...

Jatkellaa taas josai kohtii. Tuppaa olee vähä kuolevaa kansanperinnettä nää foorumilla notkumiset. Meinaa muut somet viiä sijaa. Iteki autojutuissa eniten aktiivinen instassa, jossa kyl vaihtelevasti muutaki paskaa kontenttia jakelee.
Harkinnu jo hetkittäin et mitä mää teen tääl jäsenyyestä maksamisellaki ku tääl niin kuallutta, noh tosiaalta yliajattelevana se on ehkä snadisti sellain autoharrastamisen elossapito. Jos siitä luovun oon ite syylline siihe et ehkä snadi hetki aijemmin tulevaisuuessa kaik tämmöi harrastelu ja autokerhoilu ois jo tuomittavaa. Sehä on selvä juttu et jossei joku omast asiastaa pidä meteliä, viä sen sijan/tilan joku muu. Se sitte vieklö sen joku viherhööpö vai jees tyyppi, ei ehkä ennakkoo tiijjä. Parempi maksaa jäsenyys ja pitää omalta osalta hommaa hengissä O0
Volvo 245 gl b200k(b200et)maxxecu v1 -89vm.ikuinen harrasteproju.
On tää some kyllä yks ja hankala paikka tulla eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa toimeen/välttää niitä mielipiteitä.

Poissa warkka

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 409
  • Ei mihinkää!!
Voisin mää jotahi lätissä tänneki.

V40 tuliki pistettyä kiertoon yhelle jobbaritutulle ku sillä oli edukas ei käyntii lähtevä leimaton chevyn express kuorkkivani joute, just tyyliin kuukaus ennen enslumia/yöpakkasia. Moista harkinnukki jonki tovin ku näist henkilöautoista loppuu tila ja se ns "monikäyttösyys" ei pääs oikeen toteutuun henkilöautoissa.

Siinä vähä ko vaihon jälkee abaut tuli yks kymcon super 8 nelariskoba kylävehkeeks piitkällä osamaksuajalla vaikka onki 300€ peli.. :buck2: ja sipisteltävää ja rahanenoa siinäki oli enneko jotekute ajeli lähikylillä sillä(kään).
Vanista tullu enempi vähempi rojekti, enimmäksee mätähommia. Startin piuhoje löysyys ja huonot akut oli se ettei käynnistyny. Toki muutaki ollu ja fixattu mut ei jaksa kirjotella. Sen vähän mitä sillä hupikilvillä lähikylillä pyöri niin tekniikka ok. Nyt se tossa jokusen kk seissy, talven ja pohjolantallin takia pihal pukeilla, irralleen katkastu takarunko ja taka-akseli ja irrotettu kiero kardaani.. Induktiolämppärin hommasin ni helpottu moninkertasest ruosteste paikkoje availut.
Tällä hetkellä sellanen fiilinki että jos vanista vois tehä ns jokapaikan höylä käyttiksen vähä niiko punanen 245 oli, mut toki vani isona koslana mahollistaa enempi kaikkea. Mut eiköhä seki kiertoon/vaihtoon lähe jos muuttujia tms tulee liikaa.

V40 ois varmaa vaatinu pahvijumppaa.. Just olit siihi sisäkennon kiroillu uuen ja välikannen vuodon korjannu, sisustaa vaihellu penkkejä kokonahkasii puolnahoista, vaihtanu läsähtäneide coili ta-technixie tilalle d2 coilisettiä, huoltanu, sudit, nesteet, jarrut yms yms ja leimannu, ni tossa mlv season endereiltä lähin viel hyvinkäälle cruisinkiin joka jäi lyhyeks ku paisarist oli hävinny veet ku sattumalt olin jtn muuta tarkastaas konehuoneest.
Siinä sit hualtsikalt hakee kannua ja vettä. Ajella paisarin korkki auki hissukseen abaut 20km kerrallaan sit pelit seis ja nesteide tarkastus ja muutamana kertana sai lisätä ~100km kotio.
Sen verran otti pannuun että hain vaan holtsit ja lykkäsin mokomat koneeseen ja ajelin korkki höllällää revittelemättä hyvällä menestyksellä.
Aatellen siinä että jaa jaksaakoha joskus leväyttää kannen kuiteki pöyälle vai ajelenko ny vaa hissuksee ja pistän myyntihin. Pistin koemielessä myyntiin. Noh sit tosiaa tuli toi vani eteen ni v40 lähti siinä ja lähti v40 jollekki seuraavalle ko jobbariltaki aika lyhyen ajan sisään (liekö kerto eteepäi holtseista koneessa..).
Ennen ko sattumusta harkittin oikeesti aikalail ko yksilön pitämistä, viinalle laittamista, mahd manualisointiakin. No puihi meni..
Vaniin piti parit sataset väliä taikoa, noh siinä tuli sit myytyä hyllystä 531 kantta persaukisuuttaan..

Maxxecu tuli viimein marraskuun lopulla, sen jälkee hupikilvillä ajeltu mokomalla jonnin verra ja ei niil isoil pakkasil oikee skoballa napostellu ajella ja vaniki leväytetty pihalle pukeille..
Ilkiä oli volvoaki pidellä pihalla, mut sentään roikassa ni ei nyt tarvinnu iha täysin kylmiltää tapella käymää. Joku 30min riitti niil kovil pakkasil lohko ja sisälämppäris olo et sai käyntiin. Joka kerta noi kylmäkäynnistelyt kyllä vähän k*rpä otassa lämpösen tallin uupuessa..

Isoil pakkasil tosin saatii 3-pyttysekskin ja hyvä et jakso tartata. Ykköspyttyyn tuost termaria lähimpänä olevasta veskanavasta karannu vesipuristusta ja pahvista palanu liekkirenkaat puhki, Fai(L) pahvi oli.
Muutama kannenpultti (venyvät vakiot) oli pitempiä vs muut 130,8 vs 131,20

Tosa parit vedot vaan tuli 1,8bar "vahingossa" ajeltua, ihmettelinki ku veti vitosellaki raikkarille sutia.. :2funny:
Ko sattumuksen jälkeen ajeltu vielä 1,4-1,6 paineilla teollisuusalueella vähä rajotinrallia luisua ja saatu jostai syystä map anturin 300kpa boost cut käväsemää päällä. Ongelmitta ajeltu kotio ja yks 30km kauppareissuki.
Sit yks lähtökerta kovil liki 30 pakkasilla lohkoon ja hitto et oli startti ku ois kone jumissa. No läks käymää, kävin kaupoilla ja tankilla. Siinä tankilla tyhjää käydessä sit välillä yhtä pyttyä pätki rötäillen pois pelistä. Kattelin pellin alle ja paisarissa enää lirut pohjalla. No eiku siitä prismasta hakeen litra raakaa glykolia. Kaupasta lähtiessä sama että kone jumi startti..
Noh eiku kotio madella ja meni se jääradalle meno reissu sit puihi. Otella tulppii ylös ja epäillä hetken jopa auki jäävää sumua.
No injektioruiskulla sit tavaraa pois pytyistä, mennä tarttaan noin 5sek ilman tulppia jolloin sait ykköspytystä imastua noin desin nestettä jo vaik sumun liitin irti. Jätin sen kuppiin yön yli ja kylhän se sit vihreetä pääosas oli seuraavan pv ja totesin glykoliks..

Laiska ois putsan pinnat ja lyöny vaa coppercasketspraylla uue pahvin tupaa uusil pulteilla, ois ajanu niinki.
Mä hommasi verkkokaupasta tarkastuskameran jolla toki kattelin palotiloja ja jakajan reijästä kankia enneko tät aloin viel leväyttään isommin. Koska jos isompi tuho ni ois vaa nostan avaamatta koko köntin nokalta mäelle ja vinokonepalikat kaikki myyntiin, ei prkl jaksa jatkuvasti olla ruuvvaas. Etenkää ku tästä harrastelusta ei oikeen makseta ja on useampi rojekti päällekkäi + lisäks ajoittain riesana muiden ihmisten laitteiden ropauksia taskurahan toivossa toisinaan välillä asiakkaasta riippuen asiakkaaseen vit*ttuuntumiseen asti ja liki burnoutin partaalle.

Männät oli ok dekkitasossa, et sen perusteella ei nestepuristus päässy tekeen s-profiiliakaan. Vähän kyllä kattelin nelosen mäntää että sielä vois ehkä olla kymmenyksen isompi mäntä paikallaan.. Noh menkööt..

Noh eskaloitu. Pakoohjurit kanavan tasalle nauhakoneella, vingulla nauhakoneen jälet pyöreimmiks. Palotiloista ne ns terävät kohat hyvin snadisti pyöreimmiks.
Saippuavesi+paineilma ni tarttiha sitä venatkin hierasta tahnalla ku tuli kuplia.
Elringin paffi (en tiiä onko uus vai vanha malli) ja muut tiivisteet aution autosta.
12.9 kuusiopultit+aluslevyt kanteen ja pakosarjaan nordlockit prikoiks kymen pultti ja työväline.
Janicolracingiltä 34kg sinkkujouset ja jokusia säätöpaloja, vakiot vapaina ainaki aika progressiiviset(alussa löysät). Uusilla jousilla hävis tuo.

Foorumin ohjeen mukaan kannen kiristys ja tiivareissa vht copper caskettia. Jälkikiristys parin kilsan mummoajon jälkee 110nm sijaan 120nm.
Flushit stp:ltä koneessa ku käytteli ennen jälkikiristyksiä, sit kermaset öljyt ja suti veks.
Taas 10-60 mannolit kera x-1r koneesee ja uus suti.
Puoliks uuet jäähkärit, vihreät mannolilta, tilkka redlinen waterwetteriä joukosa. Keväämmällä vaihtanen vielä kertaalleen jäähkärit ja kesän takia sitte vasta lisempää redlineä sekaan.
Venavarrenkumeja ois pitän hakea marmorilta tai jostain niitä ns avosokalla olevia eikä ns kiinteitä.
Semmoset avosokalliset ko kannessa oli, liekö tot b200et aikonaan entratessa oon laittanu marmoritiskin volvo oem varrenkumit..
Motonetin cortecot ja elringit sysipaskoja, että pitikikin ees antaa mahollisuus motonet tarvikekuralle täs koslassa tässä(kään) osassa.
Ostin motonetin hyllyn tyhjäks, ekaks elrinkejä 6kpl. Noh piti lähtä ostaa lisää ku paskoin elrinkejä jokuset ja kahteen venaan tarvi vielä.
 No 6kpl cortecoja. 2kpl jäi ylimääräsiä ehjiä pussiin.. :peetu:

Ajeltu 1,2 paineilla abaut 50-80km ei juurkaan täysvetoja vedellen (parit kyllä). Kylmäkäynnistys pakkasilla nyt sellanen että lähtee käyntiin kuten punane vapari 245 lähti viinalla. 5 asteen pakkanen oli aijemmin aikalailla raja jotta jouti pistää jo roikkaan jossei halunnu useita starttiyrityksiä. Nyt lähtee ilman roikkaaki. Toki varmasti jos ja kun 10 tai enempi pakkasia vielä tulee ni roikkaan laitan lähti tai ei lähteny ilman jos vaan pistokkeen luona oon. Useimmiten tää kosla pääsee kylmentymään lähinnä kotona eikä kylillä. Enkä muutenkaan tykkää jättää tät kakslankkua mihkään kylille kaikemaailman yöntimojen jne rikottavaks tms.

Noh tovi ajeltu vähä sinneppäi hissuksiin 25-45 välyksillä ja kateltu venavälykset uusiks. 30/40 imu/pako nyt.
Toi paininkupin painotyökalu on nykysillä jousilla jo tarpeen. Kaverilta tuurilla mokoma lainassa, omaki pitää kyl hommaa on sen verra jees kalu eikä tare nokkaa purkaa pois eestä paloja vaihellaksee.
Tän jälkee turbosmartista yks naksu nollasta eteepäi ja jtn 1,3-1,4 pakeille asettuu.
Senkin panin merkille että ennen ton pahvin menoa tää oli ahtopaineen puolella abaut 3700rpm pakeilla. nyt 3150rpm.

Sellanen ikääku tukkosta ilmasuodatinta vasten vetoa/kaksoiskaasuläppäsenä menoa on huomattavasti nyt vähemmän.
Mikä hiton kaksois kaasuläppä ;D No sellane ku varsinaine on seljällään, mut joku kääntääki samalla toista kiinni jonnin verran siihi asti kunnes ahtopainetta on 0,3 jonka jälkee pelit syttyy ja mennään rajottimelle asti hyvin menohaluin.

Nyt saatiin toho alipainealueelleki jtn luonnetta eikä oo läpän tiskiin laittaessa niin paljon tommone tukkone suti/toine kaasuläppä menee kii hetkeks luonne.

Pari kymmenysosaa sai polttoainekartastaki pistää laihemmalle koko kartan alueelta ku kävi nyt rempan jälkee myös paksummalla.

Kyllä ketutti se 531 hävitys, sen ois voinu tähä saumaan tyrkkästä nokalle..
Sit ku tossa oman hyvän venajousipuristimen ja sen paininkuppikalun oman kans hommaa, sekä kun vani on läjässä ja liikkuu. Vois EHKÄ harkita h-profiili päivitystä, v- nokan tilalle ehkä joku muu, sipistellä kantta lisää, vaihtaa venttiileitä ohjureita, laatu varrenkumit.. Jännä nähä, vai ajellaako vinokkaalla tollasenaan kunnes toi räjähtää isommin ja sit ehkä jo sitä muuta mosaa ku vinokasta..

Harkinnassa myös tehä koneen (retroturbon polyt) ja askin tuennoille (minijääkiekot askin pääs ja ite mkm tukirauta kiinteenä korissa) jtn sekä ehkä vaihtaa kiinteen aludampperin tilalle vakio, vaikka harrastelelu onkin, niin toi räminä ja tärinät kyrsii näin pitemmä päälle. Periaattees et kärjistetysti sanottuna tiiä onko alakerta räjähyspisteessä vai liian kovat kiinnikkeet sekä toi kiinteä kampparin hihnapyörä tois värinöitä.

Takaylätukiin, jokka sääettävät jeepistä, tuli holkitettua korinpään m12 pultit, akselin päähä tuli m16 pultit, nyt väheni pirusti pakittaessa ilmenevä stnallinen axlewhop ku niis varsissa oli holkeissa 16mm reikä mut mulla m12 ja m14 pultit. Vielä vois akselin päähä joskus joutoajalla porata toiset kiinnikereijät ja kahtoa josko saatas kardaanikulmaki paremmaks.

Kaverilta tuli osa halutuista Pride audion tuotteista, poppejaki päivitellään volvossa että himassa, jolloin tilalta väistyviä uumoilin laittavani vaniin ja jtn ehkä myyntiinkin..

Jtn varmast unohin, en ny jaksa koko yötä koneella istua vaik täs kipeenä toki ei o pakollisia menoja tiiosa.

Skoba vaihtu päiksee leimattomaa aero sinisee 9-3 237tkm coupe 2001 2,0t 150hv saappiin, sitäki täs sivussa parsittu ja huollettu (mätä).. Sentään mokoman sai kaverin tallissa parsittua.
Nyt se ois keskipakoputkea vailla, sisäpuhallin oottaa etuvastusta josko sillä saatais rokkaan eikä tarvis sulaketta reviskellä eestaas et puhallin sammuu tai puhaltaa. Mennä koittaa leimalle ja viskaa myyntiin. Jos sais volvoo, vaniin sun muuhu häröilyyn pelimerkkejä ku ei o oikeen hääppösesti noita duunejakaa toistasiks..
Saabista saatavilla pelimerkeillä on prioriteettilistalla ykkösenä käyä volvolla penkissä ja haaveilla leimasta, sekä toivoa et jos toi vinokas nyt tulevan kesän, seuraavan talven ja kesän kestäis läjässä vailla isompia remppoja ainaki.
Toki jos vaniinkin tulee hyvään hintaan samaan aikaan palikkaa myyntiin jota tarvis ostella, ni toki niitäkin ja sit ehkä volvon edistys venähtää taas hetkeks. Se on kyl venähelly v*tusti liikaa, päälle vielä stressiä milloin mistäki asiasta ni ei täs mitää juhlaa oo tää harrastelu ollu >:( Maailmantilanneki päättäjineen ja politiikka ressaa myös ja paljon, ns kiire saaha jtn muutosleimattua papereihi ettei tare b200k hommata leimamoottoriks jos tää harrastelu muuttuu kuiteki viherpiipertäjie toimesta hankalemmaks..




Kai täs taas täl erää tarpeeks epäselkeetä ulosantia.

« Viimeksi muokattu: 29.02.2024, 04:49:42 kirjoittanut warkka »
Volvo 245 gl b200k(b200et)maxxecu v1 -89vm.ikuinen harrasteproju.
On tää some kyllä yks ja hankala paikka tulla eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa toimeen/välttää niitä mielipiteitä.

Poissa warkka

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 409
  • Ei mihinkää!!


Käy piha ahtaaks ja noh pohjolantallissa ompi tosi nautinnollist puuhastella. No tämmöset kikottimet täl hetkellä..
Volvo 245 gl b200k(b200et)maxxecu v1 -89vm.ikuinen harrasteproju.
On tää some kyllä yks ja hankala paikka tulla eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa toimeen/välttää niitä mielipiteitä.

 

KL-varaosat  Race.fi