Proturbo  Autodiagnoosi

S60 -14 t4 autom. Liikkeelle lähtö

  • 3 Vastauksia
  • 1197 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jimppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
S60 -14 t4 autom. Liikkeelle lähtö
« : 04.09.2020, 05:49:27 »
Volvossa liikkeelle lähtiessä tuntuu kuin laatikko hieman pidättelisi jonka jälkeen päästää vasta liikkeelle. Joskus jopa sutien lähtee liikkeella jos sattuu kaasua painamaan yhtään liikaa. Ei siis lähde pehmeästi liikkeelle niinkuin automaatit yleensä. Laatikkoöljyt vaihdettu vasta. Autolla ajettu nyt n.140tkm

Poissa Volvosteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: S60 -14 t4 autom. Liikkeelle lähtö
« Vastaus #1 : 05.09.2020, 01:41:38 »
Volvossa liikkeelle lähtiessä tuntuu kuin laatikko hieman pidättelisi jonka jälkeen päästää vasta liikkeelle. Joskus jopa sutien lähtee liikkeella jos sattuu kaasua painamaan yhtään liikaa. Ei siis lähde pehmeästi liikkeelle niinkuin automaatit yleensä. Laatikkoöljyt vaihdettu vasta. Autolla ajettu nyt n.140tkm

Eihän liity mäkilähtöavustimeen? Itsellä tuntuu että välillä nakkaa avustimen päälle tasaisellakin alustalla, ja ottaa aikansa ennen kun irrottaa.

Kun painat kaasua ja auto lähtee liikkeelle, niin kuuluuko jotain ylimääräistä kolahdusta tms?  ???

Poissa Jimppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: S60 -14 t4 autom. Liikkeelle lähtö
« Vastaus #2 : 05.09.2020, 16:08:20 »
Eihän liity mäkilähtöavustimeen? Itsellä tuntuu että välillä nakkaa avustimen päälle tasaisellakin alustalla, ja ottaa aikansa ennen kun irrottaa.

Kun painat kaasua ja auto lähtee liikkeelle, niin kuuluuko jotain ylimääräistä kolahdusta tms?  ???

Mitään kolauksia ei kuulu. Saako mäkilähtöavustinta kytkettyä itse auton asetuksista mitenkään pois?

Poissa Volvosteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: S60 -14 t4 autom. Liikkeelle lähtö
« Vastaus #3 : 05.09.2020, 18:30:36 »
Mitään kolauksia ei kuulu. Saako mäkilähtöavustinta kytkettyä itse auton asetuksista mitenkään pois?

Mun mielestä ei saa kytkettyä pois... En ainakaan itse ole löytänyt. Se on tosiaan vähän tympeä sen suhteen. Kun jarrulta päästää jalan, niin täytyy odottaa ihan hetki että auto irrottaa mäkilähtöavustimelta, ja sitten vasta kaasulle. Näin auto ei nykäise liikkeelle lähtiessä.

 

Elekma  Autoracing