Auto on pukilla, asiaakseen otetaan yhteyttä: pitäisi/olisi hyvät tehdä sitä sun tätä, laitetaanko kuntoon. Sillä samalla hetkellä on tehtävä päätös, arvelen useimpien sanovan 'öö, kaippa se on kuntoon laitettava'. Lopputulos ei ollutkaan niin edullinen :-(
Eiköhän tuota nyt tapahdu ihan missä autohuollossa tahansa ja niinhän sen pitääkin mennä, jos vika on ilmennyt, niin kysytään asiakkaalta, että haluaako hän että vika korjataan vai ei. Ja nämä "öö, kaippa se on..." tyypit tuskin ovat sitten viemässä autoa mihinkään muuallekaan huoltoon, joten kuntoonhan se auto on jossain laitettava.
Koskaan en ole itse Essentialin yhteyteen mitään lisähommia ottanut. Aina ovat ennen huoltoa kysyneet ja allekirjoitettavaan työlappuun laittaneet ruksin, että lisätöitä ei tehdä. Ja aina on huollon jälkeen mahdolliset "viat" listattuna sitten laskun perään, joten on helppo kävellä johonkin edullisempaan liikkeeseen ja mennä vaihdattamaan "kuluvia osia", koska tietää jo valmiiksi tarkalleen, että mikä osa on vaihtokunnossa.