Auton alta voi kiristää vaijeria. Toinen säätö tehdään kun repsikan puolen renkaan pultti pois ja kääntää niin että pultinreikä on alimmassa kohdassa.
Tämän jälkeen ruuvimeisselillä pystyy kiristämään jarrukenkiä lähemmäs rumpua.
Toki saatat joutua aukaisemaan rummut koska mekanismi saattaa olla ruosteessa, ja kiristäminen ei tämän vuoksi onnistu ennen korjausta.
http://www.skruvat.fi/Saatosarja-kasijarru-P87318.aspx <- kuva osasta jota tasapää ruuvimeisselillä pitää pyörittää pultin reiästä.
Eli auton takapää ylös. kiristät vaijeria sen verran että jarru alkaa ottamaan kiinni. jos toinen puoli ottaa ensin kiinni, niin silloin pitää joko repsikan puolen paloja loitontaa tai lähentää rumpuihin. Vielä tämän jälkeen pitää vaijeria tarvittaessa kiristää lisää.
Tosiaan saatat joutua aukaisemaan rummut jotta saat ne herkistettyä, mm.koska kuvan osan kierteet saattavat olla ruosteessa.
Omassa laitoin sen verran tiukalle vaijerin että ne aavistuksen laahasi, jolloin sain jarrut pitämään.