Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 440 / 460 / 480 => Aiheen aloitti: janne1984 - 15.05.2012, 20:28:07

Otsikko: volvo 440 vm95 1.8i (B18U) kytkin remontti.
Kirjoitti: janne1984 - 15.05.2012, 20:28:07
eli kyselisin että onko minkälainen homma vaihtaa kytkin paketti kyseiseen autoon?
Otsikko: Vs: volvo 440 vm95 1.8i (B18U) kytkin remontti.
Kirjoitti: Ari E - 15.05.2012, 20:33:40
eli kyselisin että onko minkälainen homma vaihtaa kytkin paketti kyseiseen autoon?

rengas irti, rattiakseli irti hammastangosta, kuskinpuolen apurungon tiputat alas ja vedät lootan pois
kasaus päinvastaisessa järjestyksessä
vetarit joutuu irroittamaan joko lootasta tai sitten pyörännavoista, kuskinpuolen vetari lähtee ihan vetämällä lootasta, mutta samalla tulee öljytkin pihalle, apukuskinpuolimmainen taas tuplaputkisokalla  kiinni lootan ulkopuolisessa akselissa
Otsikko: Vs: volvo 440 vm95 1.8i (B18U) kytkin remontti.
Kirjoitti: janne1984 - 15.05.2012, 21:10:19
eli ei pahempi.. kiitos neuvosta :)
Otsikko: Vs: volvo 440 vm95 1.8i (B18U) kytkin remontti.
Kirjoitti: Ristus - 15.05.2012, 21:18:03
ja haynesin opas kertoo saman myös kuvin ja kiristysmomentein  ;)