Otin kehikon poies ja lähtihän se mötikkä irti. Motonetistä boschin tilalle tehdaskierrätetty ducellier. Kumpikaan niistä ei siro, vaikka auto on 92. Siroon paris-rhoneen ei voinut vaihtaa kaupassa, koska 50 euron panttia ei olis silloin tullut. Vain jos vaihtaa samanlaiseen (vaikka merkki vaihtuikin...).
Kohdistusholkki jäi vanhan tartin kanssa kauppaan kun oli niin jumissa. Piti tehdä kotona uus holkki, koska ekalla yrityksellä ratas ei osunu vauhtipyrän rattaisiin.
Kannatuskehikko on nyt takapaksissa kolmena osana. Toivottavasti sitä ei tarvi... Uudessa vehkeessä ei ole pulttikiinniryskohtaa kehikkoon.
2 suojakilpeä taas tuntuu istuvan jämäkästi yhdellä ja kahdella pultilla ilman kehikon tarjoamia kiinnityskohtiakin.
Olipahan paska homma. Onneks vaan kerran 20 vuodessa.