Proturbo  Autodiagnoosi

460 1,8 -93 kytkin rempan jälkeen vain 1, 2 ja pakkivaihde toimivat

  • 33 Vastauksia
  • 6999 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: kytkin rempan jälkeen vain 1, 2 ja pakkivaihde toimivat
« Vastaus #15 : 20.09.2011, 00:04:32 »
Löytyisi Oulun seudulla moottorissa kiinni oleva laatikko mutta irti rungosta 1,8 -95 liekkö samanlainen.
Kyllä sen pitäisi olla ihan sopiva kunhan on samalla tavalla vaijerinopeusmittarilla...

Paikalla Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13507
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Ihan sit foorumin hengen mukaisesti jos alatte kauppaa hieroa tehkää se YV:llä tai kierrätyskeskuksen kautta... suosittelen kyllä YV:tä tähän...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa alaska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
on foorumin säännöt varmasti hallussa! tuli vaan nyt rekattua tänne volvofoorumillekkin kun tuli tuo pikku rojekti hommattua!

Paikalla Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13507
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
on foorumin säännöt varmasti hallussa! tuli vaan nyt rekattua tänne volvofoorumillekkin kun tuli tuo pikku rojekti hommattua!
jep en epäile ja kommenttini oli enemmänkin noille tarjoajille suunnattu.
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa alaska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
jes! noniin tilanne kun muuttuu niin laatikko on irti ja nyt laatikko pelittää juuri niinkuin vaihdelaatikon kuuluu ja vielä semmoinen edit tähän että en jaksanut aijemmin kirjoittaa että vanha omistaja oli tehnyt kytkin remontin ja sen jälkeen laatikko oli alkanut oikuttelemaan! ostin siis laatikko vammaisena kyseisen vehkeen :hello: mistä johtuu että laatikosta tulevan vaihteen siirtäjän vipu ei liikkunut kun 5 asentoon ja vapaalle ennen kun sain tiputettua laatikon kokonaan pois ja kun käänsin laatikon kyljelleen alkoi taas pelittämään?? tulisi mieleen että joku osa irti laatikossa ja kun kyljelleen käänsi niin siirtyi pois "edestä"  :idiot2:

Poissa alaska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
hommat jatkuvat taas kun uusi laatikko hommattu kiitoskia kumminkin!  ;D

Poissa alaska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
noniin taas kysellään fiksuja kun v**utt** jees eli kun kelkan tiputin niin rattiakseli tippui mukana.. nyt ongelmana miten saan sen rattiakselin spooreille ja kelkan nostettua koriin.... alkaa keinot loppumaan! mutta nyt on vaihdelaatikko kiinni  :2funny:

Poissa Juniku

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 312
Ei voi muistaa, vaikka hammastangon vaihdoinkin vuosi sitten, eisiinä silloni ollut mitään ihmeellistä, rattilukko päälle ratin ollessa suorassa ja hammastangossa akselissa on merkkilevy jonka kanssa saa ohjauksen suoraan, eikös se rattiakseli ole teleskooppi, kasaanpainuva?
Volvo 965 -91 461tkm B6304F AW30-40 1041 3,73 - Ajossa.

Poissa alaska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
no joo ihan sama! kaikki hommat hanskassa paitsi ratti vinossa ja oikeanpuolen vetari paskana! eli vetaria tarjontaan jos joltain löytyy

Poissa mikkoleino

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
    • Uusvanha käyttisprojekti alussa:
Hyvä kun luin ketjun, koska aikeissani on tehdä projektiautooni kytkinremppa (eka elämässäni) http://www.elisanet.fi/mikkoleino/volvo

Millaisia neuvoja olisi matkalle? Mitä kannattaa samalla uusia? Stefoja, niveliä, iskari (joka on sohvan pehmeä) tms.

VolvoExät:
240 b230F, 940 TDiC, 440 1.7i, v70 2.5T, XC60 t8 ja vielä v40 d2, vm. 2015 tallissa

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Ainakin se moottorin takastefa kannattaa uusia siitä vauhtipyörän takaa.

Poissa alaska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
noniin tänään jaksettu taas vähän touhuta saatiin vetari vaihdettua ja sitä rataa..
ongelma ei löytynyt vetarista  :idiot2: onko ideoita missä vika kun moottori heiluu kun hullun mulkku ja vaihdekepille asti täristää kunnolla

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Se jakopään puolella oleva "iskunvaimennin" ja moottorin tukikumit/kumi hajalla....

Poissa alaska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
Se jakopään puolella oleva "iskunvaimennin" ja moottorin tukikumit/kumi hajalla....

miksi ennen laatikon vaihtoa ei täristänyt?

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
miksi ennen laatikon vaihtoa ei täristänyt?
aika helpostihan sen kumin tai iskarin, saa hajotettua laatikkoa vaihtaessa tai laitettua väärin ::)...tai sitten se vaimennin on kokonaan irti sieltä ?

242:seenkin kun vaihdettiin öljypohjan tiivistettä, niin hajosi kumpikin koneen tukikumi siitäkin...

 

Elekma  Autoracing