Autoracing  KL-varaosat

Härön 960 T6

  • 19 Vastauksia
  • 3809 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko Härkönen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: Härön 960 T6
« Vastaus #15 : 24.10.2023, 08:10:26 »
Lisää sisustan kasailuja, harmaan maalaamista mustaksi, äänieristystä kattoon ja kuskin oveen, keskeltä lupsahtaneen kattoverhoilun pysyvä kiinnitys kattoon sikamassalla ja vielä subbarien asennon mallailua konttiin, sekä pohjalevyn vahvistus että kestää subien painon tuosta liitoskohdastaan.

Volvo 240 GL 1989 b200k
Ikuisuusprojekti b234ft...

Poissa Mikko Härkönen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: Härön 960 T6
« Vastaus #16 : 24.10.2023, 08:36:57 »
Osaako muuten ne ketkä on kardaaneja hitsanneet, sanoa että miten paljon toleranssia on etupätkän pituudessa?
Onko parempi tehdä timmi, vai lievästi väljä asennettava?
Volvo 240 GL 1989 b200k
Ikuisuusprojekti b234ft...

Poissa vesterinen_99

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 152
  • @The_X_Projects -Axe
Vs: Härön 960 T6
« Vastaus #17 : 24.10.2023, 11:40:21 »
Jos meininki käyttää omaa kannaketta, kannattaa sihdata se kannake omalle paikalle niin säästää sen muokkauksen.

Poissa Mikko Härkönen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: Härön 960 T6
« Vastaus #18 : 27.10.2023, 15:53:54 »
Lensulta hommattu MKM kannake, johon kyllä pitää vielä adapteri tilata myöhemmin tuolle 53bz lootalle.
Siinä kun on tuo tynkä kardaanin pätkää, ja hylyssä on jo 960 m90 laatikko, kardaaneineen ynnä muine hilppeineen.
Sitä vain mietin että mihin pituuteen se on hyvä saada. Sille sitten vielä tehdä kehikko pohjaan, että jos katkeaa hitsauksistaan, niin jää sitä vasten pyörimään. Eikä esimerkiks lähde pituushyppyä korille tekemään, tai koppiin morjestamaan tule.
Volvo 240 GL 1989 b200k
Ikuisuusprojekti b234ft...

Poissa Mikko Härkönen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: Härön 960 T6
« Vastaus #19 : 12.11.2023, 09:19:56 »
Pientä edistystä kannen kanssa kanssa, suurin osa kanavista alkaa olla lopullisessa muodossaan siistittynä, ruotsista vielä kun tulee 1.5mm ylikoon pakoventtiilit, niin pääsee kurkkuja avartamaan vakiosta 85% koosta ylikoon 87% kokoon.
Ja seetien monikulmaleikkaus.
Rupeaa hattu virtaamaan, saa varmastikkin tällä kombinaatiolla hyvänkäyttöalueen ajossa.

Sekä Saksmannin hiomat hyde nokat piristämään luonnetta





Volvo 240 GL 1989 b200k
Ikuisuusprojekti b234ft...

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron