Proturbo  Autodiagnoosi

koneellinen automaatin öljynvaihto

  • 32 Vastauksia
  • 9144 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
koneellinen automaatin öljynvaihto
« : 25.03.2015, 15:32:03 »
oletteko käyttäneet tässä koneellisessa laatikkoöljynvaihdossa mikä pesee putsaa ja duunaa ja laittaa vielä hoitoaineet ja vielä vissiin föönaakin eli vaihtaa öljyt kunnolla laatikkoon,itse vaihdoin likaset laatikkoöljyt tänään ja laskin 10 litraa öljyä läpi,tikusta kun katsoo niin näyttää kirkkaalta ja puhtaalta,mutta pienen ajolenkin jälkeen lauhduttimesta kun letkulla laskee öljyä pulloon niin ei ne vieläkään puhtaat ole,siitä tuli mieleen että oisko toi kova juttu?onko tietoa ketä täällä pääkaupunki seudulla niitä tekee.
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #1 : 25.03.2015, 15:40:21 »
En ole itselle teettänyt, mutta veljen työpaikalla Jyväskylässä noita tekevät. On aika kallis, mutta kuulemma hyvä menetelmä.
Pitäis joskus koittaa ei vaan nyt ole yhtään tomskua pihassa tällä hetkellä  :-[
E: Mikan asentamo on kyseinen firma.

https://fi-fi.facebook.com/MikanAsentamoOy/posts/301289846685826?fref=nf
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015, 07:45:29 kirjoittanut janne81 »

Poissa Swolle60

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 298
  • Enemmän on vähemmän!
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #2 : 25.03.2015, 16:12:37 »
En ole itselle teettänyt, mutta veljen työpaikalla Jyväskylässä noita tekevät. On aika kallis, mutta kuulemma hyvä menetelmä.
Pitäis joskus koittaa ei vaan nyt ole yhtään tomskua pihassa tällä hetkellä  :-[

Mikä firma, ja onko mitään hinta-arviota?
S60 2,4D ja V60

Poissa losjonso

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #3 : 25.03.2015, 16:51:54 »
Pääkaupunkiseudulla on vissiin yks ja ainut ja se on Konalan motonetin yhteydessä (jossain autolehdessä juttua).

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #4 : 25.03.2015, 16:58:55 »
Pääkaupunkiseudulla on vissiin yks ja ainut ja se on Konalan motonetin yhteydessä (jossain autolehdessä juttua).
joo sen löysinkin just äsken ja laitoin kyselyä hinnasta,ototetaan vastausta ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa losjonso

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #5 : 25.03.2015, 17:05:58 »
Pistähän tänne infoa hinnasta.. Itteä kans kiinnostais kovasti

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #6 : 25.03.2015, 17:35:36 »
Pistähän tänne infoa hinnasta.. Itteä kans kiinnostais kovasti
just pamahti että 370-400e tohon 940seen,olen jo kierrättänyt 10litraa öljyä läpi ja se makso 100e niin jos kierrättäs vielä toisen 10 litraa niin oltas vasta 200 eurossa niin alkasko ne olemaan jo yhtä puhtaat?mene ja tiedä ;)mutta äkkiä tulee uudestaan likaseksi mikäli öljyä ei oikeesti puhtaaksi saa. ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa losjonso

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #7 : 25.03.2015, 17:46:29 »
No on kyllä aika tyyris.. Mutta toisaalta jos laatikko ongelmia tulee ni ei sekään halpaa hommaa ole

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8956
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #8 : 25.03.2015, 18:31:17 »
Takavetovolvosta (ysisatku) jos puhutaan niin 400 eurolla saa jo vaihtolaatikon alle laitettuna.

Jos ei puhtauden nälkään riitä öljyn huuhteluvaihto niin voihan sieltä käyttää vaikka lootan öljypohjan auki ja pestä ihan liuottimella töhnät pois. Teetettynä työnäkään ei maksa juuri mitään. Eikä itse tehtynäkään nokka pitkään tuhise.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #9 : 25.03.2015, 18:34:12 »
mielestäni tohoon omaan kun alotin käyttää liquimollyn laatikkoöljyä niin tuntuu et tulis nopeemmin likaseksi,tietääkö joku käykö aw-71l laatikkoon ihan toi mobil atf 220 dextron 2 ?
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa losjonso

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #10 : 25.03.2015, 18:39:32 »
Faija on Mobililla duunissa ni oli hommannu mulle vissiin just tota Atffää.. Pitäs hakee joku päivä ni selviää mitä mobilia on hommannu..

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #11 : 25.03.2015, 18:49:28 »
Takavetovolvosta (ysisatku) jos puhutaan niin 400 eurolla saa jo vaihtolaatikon alle laitettuna.

Jos ei puhtauden nälkään riitä öljyn huuhteluvaihto niin voihan sieltä käyttää vaikka lootan öljypohjan auki ja pestä ihan liuottimella töhnät pois. Teetettynä työnäkään ei maksa juuri mitään. Eikä itse tehtynäkään nokka pitkään tuhise.
nyt mä näkisin että herra tok on asian ytimessä,reilu vuosi sitten ton tein itsekin ja nyt ajettu noin 15tkm ja ihan ruskeeta pas..a oli öljy mutta ei haissut palaneelta,ja kuvittelin että on puhtaammat mitä olivat,aamulla tuli vaan muistutus kun ei meinaa vaihtaa isompaa millään kun pihasta lähdin, ennenkin tehnyt saman vanhoilla öljyillä jo 6vuotta sitten ekan kerran,ja aina sama kaava,edellisenä päivänä ollut pitempi reissu ja laatikko toiminut normaalisti ja seuraavana aamuna alkaa toi sama vi...ilu ,noissakin on aina se oma juttunsa noissa ns ehjissä vanhoissa laatikoissa,ois helppo ostaa mikäli tietäs että on varmasti ehjä,mutta mun tapauksessa kun lodju alkaa toimimaan niin sitten se taas toimii koko ajan niinku kuuluukin,siksi ajattelin että ois hyvä saada taas aivan puhtaaksi
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #12 : 25.03.2015, 18:52:17 »
Tais olla 80€/20L motonetissä, tuo mobilin 220. Siitä on helevetin pitkä matkaa 400€:oon ;D

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8956
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #13 : 25.03.2015, 18:57:08 »
Tais olla 80€/20L motonetissä, tuo mobilin 220. Siitä on helevetin pitkä matkaa 400€:oon ;D

Jep  :)  Itse löysin Tarviketorilta 20L tynnyrin jotain Shellin ölppää, mm. Caterpillariin eli ihan passelia 960:een  :D  Hintataso oli tuollakin 75 euroa.

Ja Puuilossa oli Teboilin 10L tonkka siedettävään hintaan, tosin ei ole kuittia käden ulottuvilla.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #14 : 25.03.2015, 19:22:25 »
Tais olla 80€/20L motonetissä, tuo mobilin 220. Siitä on helevetin pitkä matkaa 400€:oon ;D
on ja kivinen tie  :2funny:
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

 

Samppasport  Futurez