Race.fi  Puotilan autokorjaamo

koneellinen automaatin öljynvaihto

  • 32 Vastauksia
  • 9130 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #30 : 26.03.2015, 15:27:17 »
Kickdown vaijerin säädöt kannattaa tarkistaa ihan ensimmäisenä. Ja toimivan laatikon(jos on rikki) saat palstalta ja vielä jää 2300€ johonkin viisaampaan :D
totta se on tuokin,löysensin vaijeria vähän mutta en usko sen säädön muuttuvan 1 ja 2 yhtäkkiä,toi laatikko on temppuillut ennenkin samallalailla ja yhteistä on se että temppuilu on alkanut AINA seuraavana päivänä kun edellisenä päivänä on heitetty pidempi reissu ja on ollut moottoritieajoa,teki tämän ensimmäisen kerran jo varmaan 8vuotta sitten ja vika poistui itsestään,oisko tää kolmas kerta 15vuoden aikana kun tilanne on sama mut nythän on kilometritkin ihan jotain muuta kun silloin,en tiedä voisko siellä joku venttiili vuotaa/olla tukossa,mutta oljyt oli ainakin niin ruskeat eilen kun laskin öljyä läpi 10-litraa ettei ole ikinä ollut mutta eivät haisseet palaneelta,noilla öljyillä oli ajettu noin 1.4 vuotta ja noin 14tkm,saattaa olla järkevämpää koneellinen paalaus kun öljynvaihto. :2funny:
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015, 15:28:59 kirjoittanut jen »
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #31 : 26.03.2015, 15:43:52 »
voihan se olla vain savessa, itsekin putsailen kohta oman(pitää kickdown vaijeri vaihtaa, onhan se tuossa varmaan pari kk hyllynkulmalla jo ollutkin :D) Nyt on nosturi ja talli taas käytössä, niin alkaa tapahtumaan

Ja varsinkin laittaa kunnon öljyt! Ei tuota mobilin kuraa voi edes ohjaustehostimessa käyttää :D
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015, 15:45:35 kirjoittanut Orlov »

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: koneellinen automaatin öljynvaihto
« Vastaus #32 : 26.03.2015, 18:10:07 »
voihan se olla vain savessa, itsekin putsailen kohta oman(pitää kickdown vaijeri vaihtaa, onhan se tuossa varmaan pari kk hyllynkulmalla jo ollutkin :D) Nyt on nosturi ja talli taas käytössä, niin alkaa tapahtumaan

Ja varsinkin laittaa kunnon öljyt! Ei tuota mobilin kuraa voi edes ohjaustehostimessa käyttää :D
mikä on kunnon öljyä ? mä oon käyttänyt tätä,onko tää sieltä mihin ei aurinko paista eikä kuu kumota? :2funny:

« Viimeksi muokattu: 26.03.2015, 18:22:44 kirjoittanut jen »
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

 

Futurez  Kulkukoira