Kulkukoira  Proturbo

Vitoskoneen kampiakseli

  • 3 Vastauksia
  • 1225 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kupe80

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 58
  • www.vrcf.fi
Vitoskoneen kampiakseli
« : 16.04.2020, 08:07:04 »
Ford s max -08 volvon 2,5 turbokoneella josta kiertokangen kaula sökö. Käykö tuohon kampiakseli esim vaparikoneesta?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Vitoskoneen kampiakseli
« Vastaus #1 : 16.04.2020, 08:48:58 »
Kampiakselin voi ottaa myös vaparista. Iästä ja versiosta riippuen voivat olla eri painoisia ja siten hieman eri näköisiä. Mutta ei vaikuta tuossa käytössä mitenkään negatiivisesti.

Poissa kupe80

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 58
  • www.vrcf.fi
Vs: Vitoskoneen kampiakseli
« Vastaus #2 : 16.04.2020, 08:54:39 »
Mulla olis tiedossa 20v vaparikone. Jotkuthan vaihtaa vaparin nokatkin ja toiset kannenkin? Samallahan tuota vois piristääkin, mutta miten käy päästöjen kanssa?  Onko nokkien tai kannen vaihdossa muuta huomioitavaa? Mikä se hyöty on?
« Viimeksi muokattu: 16.04.2020, 09:28:27 kirjoittanut kupe80 »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Vitoskoneen kampiakseli
« Vastaus #3 : 18.04.2020, 15:13:46 »
Huomioi, että vapareissa ja turboissa on erilaiset säädöt nokissa. Toisessa imussa ja toisessa pakonokassa. Jossain versioissa molemmissa. Ei mitään hajua miten tuossa Fordissa.

 

Futurez  Kulkukoira