Yrittelen saada v70mk1:tä leimattua eli CO:t kierroksilla vähän alas 0.36 nyt, lisää viinaa tankkiin ja tulpat vaihtoon, putsari on jo vaihdettu ja kaasuläppä putsattu ja ilmalämpöanturi mitattu että ei ole kuollut. Kaasuvaijeri meni vähän hassua reittiä ja nyt sekin on paremmin että veto on tasaista.
Vähän on pelkoa ilmassa että katti ei enää ole voimissaan.
Käkkärin oikea puoli, jossa vielä alkuperäinen vaijeri, pitäisi kanssa saada pitämään, nyt oli 1.7/0.4 killonewtonit. Säätöpaloilla on säädöt niin kohdallaan kuin voi ilman että oikea puoli rupeaa laahaamaan. Ajattelin ensin että se vaijeri on pakko vaihtaa mutta aiemmat herkistelyt on näemmä johtaneet siihen että kengistä on kitkapinnat ruvennet irtoamaan joten kengät ja levyt vaihtamalla orkkislaadun osiin saattaa päästä jo pitkälle.