0
0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ei vaateelle ole mitään perustetta, jossei katsastusmies pysty todistamaan että meluaa nyt liikaa, se on ihan sama vaikka olis 17kpl vaimentimia ollu alun perin putkessa.Se on hieno näissä vanhoissa.
Joo mulla on alunperin 2 vaimenninta, mut sehän on yhtä kuin 2 vaimenninta ku on t3/t4 turbo ja 1 vaimennin melua hiljentämässä. Yhellä mennään nyt aluks ja katotaan mitä katastusäijä sanoo. yleensä ainaki on aika rentoja noi meidän katsurit.
Kaikki noi katsastushommat on niin inssist kiinni..kaveri käytti pajeron leimalla hx35 kiinni ja suora 3" putki ni totes vaan että tääl on vissii joku viritysahdin kiinni..joo niin taitaa olla..ei muutaku pelti kiinni ja leima paperii..toinen kaveri käytti volvon leimalla missä hx40 super..katsuri sano että kannattas muutoskatastaa ja pelti kiinni ja leima paperii..ei noi hommat oo niin vaikeit eikä niit tartte jännittää
Paljon toi K-mitta pitää olla tossa D24:sen koneessa 12mm nestepäällä ja vakionokkalevyllä?Tos on tolle volkkarille mut mites toho kutosen pumppuun?"Säädä k-mitaksi 10-12mm nestepään ja esim. korkea nostoisen AAZ nokkalevyn kanssa 3.7 ±0,1mm, Vakion 1.6 JR, RA, SB moottorin nokkalevyn kanssa k-mitaksi riittää 3.4mm. "
Kysyin tästä jo aikaisemmin, mutta voisiko joku valaista asiaa jos joku sattuu tietämään? Päteekö tuo sama ohje tohon kutosen pumppuun?
saakos näihin suuttimia mistään jos vaihtaa nestepään vaihdon yhteydes?
ei kai suuttimissa muuta eroa ole kuin eri avautumispaineet turboissa ja vapareissa....
Muutamat suuttimet purkaneena muuta eroa oo niissäkää huomannu ku et turbon suuttimissa on joku matala shimmilevy jousen päällä...
Mistä tähän d24 saa semmosen kytkimen mikä kestää?