Moroja vaan. Tässä 2 päivää vanha deekumies kirjottelee. Kyseessä siis d24tic, 300k ajettu kone entisen omistajan mukaan.
Ensinnäkin ahtopainemittari näyttää 0,7bar, eikös ne ole vakio ahdot? Puski ihan älyttömästi mustaa savua ja kävi varmaa jotain 2k tyhjää (ei toimi rundikello, korjaus seuraavana listalla) niin säädin perus syöttöä puol kierrosta pienemmälle ja tyhjäkäyntiä hiukan pienemmälle ni kone käy nätisti enkä huomannu mitään tehollista eroa, ainakaan niin isoa savupilveä ei jää enään kun polkasee.
Mitenköhän tota lähtis piristelemään, ahtoja varmaan uskaltaa laittaa sen 1bar. Kannattaako ahtokaraa kääntää vai säädetäänkö perus syöttöä vaan isommalle?
Mitenköhän toi on katsastettu ku otteessa lukee että pakokaasun takaisin kierrätys ja hapettava katalysaattori, putki on suora 2.5" alusta loppuun ilman kattia yhellä pikku pöntöllä ja egr:rän paikat on hitsattu umpeen??
Niin ja kaiken kukkurana konepellin alla on semmonen kartio suodatin joka kyllä lähtee vaihtoon, tilalle varmaan vaahtomuovinen öljyttynä?