Minulla on 92mm alakerta R-nokalla ja 45 dcoe:illa (36 sisäkurkut). Kantta on madallettu paljon, sekä imukanavat pilattu liian jyrkällä mutkalla (virtaus sakkaa 165hp kohdilla). Venttiilit siinä on 44/35. Pakosarja 421, minun mielestäni ehdottomasti. Korostan vielä että koneen kyljessä 123 ignition myös.
Vääntöä on alhaalla niin paljon että 5. vaihteella vetää mäen ylös 1500rpm:llä leikiten. Tehot menee sinne 5500rpm hurjalla voimalla, rajotin ottaa 7000. Vakio venttiilijouset toimii vallan hyvin tuossa. Paketti toimii tuollalailla "perusvirityksillä" uskomattoman tehokkaasti. Omat kokemukset on että kaasarien säätöihin ja syttyyn kun keskittyy, niin siellä ne tehot piilee, ei siinä että on hurjat palikat kiinni.
Nuo osat mitä lueteltiin niillä tulee varmaan leikiten ainakin tuo 150hp, kun saa säätöihin. Pidä 421-pakosarja, ja suurenna imuventtiilit 44mm. Itse kyllä olen myös kanavat kohdistellut ja sipistellyt aina. Ei siitä haittaakaan ole. Kevennetty vauhtipyörä tuo myös tahtia mukavasti.