Carcom Oy  Ateho

V70R vm.2004

  • 48 Vastauksia
  • 21393 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #30 : 11.01.2015, 07:14:45 »
Kävitkö kenkimässä ja tuliko perstuntumalta muutosta vs vakio (kun oli ehjänä) ?

Lainaus
Tuli testi mielessä otettua ipd:n heavy duty tcv ventiilikin pois käytöstä ja laitettua vakio takaisin! en tiedä oliko sitten sisäänajo venttiilille tehty vituilleen vai mikä oli, mutta vakio valvella ei ahdin tunnu ryntäilevän eikä ahdot piikkailevan miten sattuu!  ::)
Syystä taikka toisesta noi ei toimi r:ssä kunnolla, muissa kylläkin. Esim. autotech käyttää tästä syystä orkkista ainakin tuonne 500hp stageen asti näissä.
Hyvä, että vaihdoit takaisin niin ei ainakaan tuon takia putkea pullauta jos tässä nyt edes oli jäljellä tämä kökkönen 83mm poruulla oleva alakerta.
raw d

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #31 : 11.01.2015, 10:39:50 »
Kävitkö kenkimässä ja tuliko perstuntumalta muutosta vs vakio (kun oli ehjänä) ?
Syystä taikka toisesta noi ei toimi r:ssä kunnolla, muissa kylläkin. Esim. autotech käyttää tästä syystä orkkista ainakin tuonne 500hp stageen asti näissä.
Hyvä, että vaihdoit takaisin niin ei ainakaan tuon takia putkea pullauta jos tässä nyt edes oli jäljellä tämä kökkönen 83mm poruulla oleva alakerta.
Mulla piikkaas kans toi IPD sen verta et veti ylhäällä laihalle. uus vakio säädin tilalle ja loppu piikkailut ja siis s60 T5.
S60 T5

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #32 : 11.01.2015, 19:20:35 »
Kävitkö kenkimässä ja tuliko perstuntumalta muutosta vs vakio (kun oli ehjänä) ?
Syystä taikka toisesta noi ei toimi r:ssä kunnolla, muissa kylläkin. Esim. autotech käyttää tästä syystä orkkista ainakin tuonne 500hp stageen asti näissä.
Hyvä, että vaihdoit takaisin niin ei ainakaan tuon takia putkea pullauta jos tässä nyt edes oli jäljellä tämä kökkönen 83mm poruulla oleva alakerta.
eipä pers tuntumalla juurikaan muutosta tunne! =)
Jaahas eli ihan tunnetusti ei tuo ipd:n käikäle futaa ärrissä! =( taytynee myydä tuo pois ja ostaa vaikka uusi vakio varuille hyllyyn. =)
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #33 : 11.01.2015, 19:26:57 »
Uus akkukin tuli haettua siniseltä kun oli tarjouksessa, 95euroa 90ah akku. taitanee olla laturi vaihtokunnossa kun näyttäs työntävän vaan 13,6volttia.  :buck2:
Etupäästä kuuluu julmettua jousen muljumista! Oiskohan laakerit ja yläkumitkin vaihtokunnossa?  :-\ tuntuu taas siltä että että kaikki hajoo perkeles!
Mistäköhän lähtis metsästämään takaiskareita? tuntunu perä ihmeen löysältä jo jonkun aikaa! ei paljoa tarvii kaupasta ostaa tavaraa niin tuntuu että perä laskee ku ois 200kg sementtisäkkejä kyydissä...  ;D
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #34 : 11.01.2015, 21:32:14 »
Ei mulla D5 juurikaan enenpiä lataa ja hyvin on toiminut. Eli siis lähtenyt käymään.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #35 : 11.01.2015, 21:48:22 »
Ei mulla D5 juurikaan enenpiä lataa ja hyvin on toiminut. Eli siis lähtenyt käymään.
okrait. kait se vanha akku oli sit vaan jo loppu! rupes nimittäin herjaamaan noin 5 minuutin radion kuuntelun jälkeen että akun jännite alhainen. =) eilen tuli luukutettua uudella patterilla varmaan 15 minaa musiikkia eikä kyseistä herjaa enää ilmaantunut. =)
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #36 : 13.01.2015, 07:07:33 »
Eilen tuli uusittua kaikki tcv-venttiilin letkut ja lemmarit.  :)

Tuli koneruumaakin hiukka pestyä.


Tuli myös ihmeteltyä ohjausta kun alko tuntumaan kummallisen jäykältä. No biliassa olivat kaikkea ropanneet ja tehostajanpumpun ja säiliön letku aivan löysällä klemmareistaan.  >:( Tänään sitten hakemaan siniseltä lisää nestettä!
Etupään narinaakin tuli selviteltyä,kääntäessä narsku keula ilkeästi. No yläpäihin suihkaus öljyä ja tarkastelua. Jo loppu narske ja pauke...  ;D Täytynee uusia ylös laakerit ja xc90 vahvistetut yläkumeet, kuhan jaksanee.  ::)
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #37 : 15.01.2015, 02:14:47 »
Ohjaus meni pahemmaksi, ei palauttanut ja todella takertelevan jäykkä. Kyllä oli jo pelko perseessä että on hammastanko jumppaa edessä! pumppua epäilin ja tietty yläpään laakereita! 140euroa sinisellä kappale yläpäänlaakeri!  :o no tänään sitten auto ärsytti sen verta pahasti että eihän sitä voinut olla toimeettomana, saati viedä autoa jollekkin ihmeteltäväksi ja vielä köyhtyä siitä! auto duunissa pesuhalliin, tunkilla keula ylös ja ihmettelyä. moottorin alaosaan liukkarit, samalla tutkailin etutolppia josko ois jousi poikki ja kopeloin yläpään poteroa! Hanska aivan muta/hiekka paskassa, kummallakin puolella poterot täynnä soossia! Ei muutakun liukkaria mähimään ja painepesuria perään. Konehuonen puolelta hhs5000 wurthin synteettistä rasvaa suihkimaan yläpäänlaakeriin. pyörittelyä samalla, auto alas tunkilta ja avot ohjaustuntuma ja herkkyys oli palautunut! Ei ois ihan heti uskonu että pelkkä paska saa aikaan tuntuman että ohjaustehostuksessa ois vikaa! no hyvä näin!  :)
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #38 : 19.01.2015, 22:00:43 »
Taas rupes tänään ohjaus vittuilemaan! Todealla takerteleva eikä palauta ollenkaan.  :-\ no eipä jaksa pelleillä enään,marssin motonettiin! Yläpään laakerit ja s80 vahvistetut kumeet kiitos! 180euroa alennuksella, Febi bilsteiniä kaikki kikkareet. Toivottavasti laakerit käyvät,näyttivät kiinnitykseltään ainakin samalta. Muuta ei kyllä motonet tarjonnukkaan. Muissa puljuissa kyseltiin alustanumeroa!?  :o ilmeisesti eri valmistajilla erilaisia kikkareita.  :o
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #39 : 20.01.2015, 05:46:51 »
Mulla kun teki tuota samaa niin oli pylvään alanivel paskana. Kun rattia pyöritti ääripäästä ääripäähään niin takelteli aina tietyssä kohtaa.
raw d

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #40 : 20.01.2015, 07:02:22 »
Mulla kun teki tuota samaa niin oli pylvään alanivel paskana. Kun rattia pyöritti ääripäästä ääripäähään niin takelteli aina tietyssä kohtaa.
tää takertelee joka kohdassa ja välillä pienestä kohtaa normaali! rasvaus noin viikko sitten autto yläpäihin. nyt taas yhtä paska takertelu. eiköhän ne yläpäät nyt tosissaan oo valmiit! tänään uusia osia asentelee, jos vaikka kävisivät paikalleen. =)
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #41 : 21.01.2015, 15:40:28 »
tuollasta löyty yläpäästä!  :D




Jarrulevyt ja Palat tuli samaan syssyyn uusittua kun hyllyssä jo lojuivat.

Vanhat laikat.

Ihmeellinen klonks klonks äänen aiheuttajakin selvisi! Kuskinpuolen vetarin boori aivan kuiva ja eikä kyllä ollu momentissa napapultitkaan!Tulipahan napapultitkin uusittua ja vedettyä momenttiin 35nm ja 90astetta perään.lukitetta pulttiin sopivasti. Loppu vikinä ja klonkse kun booriin kunnon veden kestävä rasva kaveriks.
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #42 : 21.01.2015, 23:14:36 »
Älä sitten ihmettele jos alkaa hetken kuluttua taas kolina.

Iskarin yläpään kumeja ei kannata laittaa kuin alkuperäisiä.
"Parhaassa" tapauksessa mennyt motonetin kumit viikossa.
R:ssä vielä niin kova jousitus, että joutuu koville.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #43 : 21.01.2015, 23:31:37 »
Älä sitten ihmettele jos alkaa hetken kuluttua taas kolina.

Iskarin yläpään kumeja ei kannata laittaa kuin alkuperäisiä.
"Parhaassa" tapauksessa mennyt motonetin kumit viikossa.
R:ssä vielä niin kova jousitus, että joutuu koville.
ei mulla keula kolissut ollenkaan vaan ohjaus takerteli laakerien vuoksi! noi febi bilsteinin kumit on vahvistettua mallia ja tarkotettu köntys s80:siin! luulis kestävän! ei ne volvon omat oo sen kummempaa kumisaapas/arabi kumia kuin noikaan! hintaa niillä kyllä on sinisellä 99euroa kappale! =(
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #44 : 22.01.2015, 14:26:55 »
ei mulla keula kolissut ollenkaan vaan ohjaus takerteli laakerien vuoksi! noi febi bilsteinin kumit on vahvistettua mallia ja tarkotettu köntys s80:siin! luulis kestävän! ei ne volvon omat oo sen kummempaa kumisaapas/arabi kumia kuin noikaan! hintaa niillä kyllä on sinisellä 99euroa kappale! =(

Täällä maksaa ~49€ kpl.
Ja ovat xc90 kumit, eli vahvistetut, muuta ei enään myydäkkään.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy