0
kipetys ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ainakin 6000 Enempää en uskaltanu kokeilla.. Kai se sinne +7000 menis..
Vakio venttiilijouset ei pysy mukana +7000...
Olis katsastus edessä tämän kuun loppuun mennessä. Jarrut on huonossa jamassa nyt. Tehostaja laski nesteet sisäänsä, samaa teki "uusi" tehostin. Nyt on sitten uudemman mallinen tehostin joka on sillä pitkällä jalalla tulipellissä kiinni. Jarrun saa painaa pohjaan asti ennen kun ottaa tehoja, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Jarruissa ei ole ilmaa koska ilmattu kahteen otteeseen. Takajarrut säädetty niin että hieman laahaa, mutta ei kuitenkaan liikaa. Huomenissa varmaan testaillaan vielä yhdellä tehostimella, jos ei jarrut ala pelittää niin alkaa pikkuhiljaa keinot loppua..
Tähän kommenttina pienenä, se syy voi ihan hyvin löytyä siitä toisesta etusatulasta jonka ilmausruuvia et saa auki.Voit kokeilla ilmata sitä satulaa myös avaamalla jarruletkua.
Kyllä ilmajarru tekee juuri tuota, että ihan lopussa alkaa puremaan, muttei välttämättä tehokkaasti. Kumipalloon tuntumaan piisaa yhden kolmesta(240) etusatulan ilmausruuveista katkeaminen.
Pitääkö moottorin kierrosten nousta vai laskea kun nopeasti pumppaa jarrua? Mulla ne nousee joten jonkinlaista ali?painetta ainakin on..
sehän saa silloin lisää ilmaa eli tehostin vuotaa.
Nyt oikeesti, se satula kuntoon. Ihan turhaa tutkia muita hommia, vaikka niistäkin voi löytyä vikaa,kun on yksi ihan selkeä vika ja ihan turvallisuustekijä. Ei siis millään pahalla,olen vaan tätä mieltä.