Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 261003 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #60 : 10.10.2011, 21:26:45 »
Onkohan näistä kopioista kenelläkään mitään kokemusta, kaupaksi tuntuvat kyllä menevän.

http://www.hammarsmotor.se/category.php?id_category=103

Mitäs mitäs..  ??? Paljokos tuo 3750 kr nyt sitten on €uroina?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #61 : 10.10.2011, 21:30:19 »
Onkohan näistä kopioista kenelläkään mitään kokemusta, kaupaksi tuntuvat kyllä menevän.
Isot pojat varmasti kertoo ettei noilla tee mitään, mutta hinnan takia voisin itse ainakin sortua...

http://www.hammarsmotor.se/category.php?id_category=103

Ainakin teho tavoitteet kohdillaan.. ;)

Kyllä tuohon rahaan itsekkin voisi sortua.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 896
    • V70 D5 AWD R-Design -13
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #62 : 10.10.2011, 21:31:55 »
Mitäs mitäs..  ??? Paljokos tuo 3750 kr nyt sitten on €uroina?

n. 413€

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #63 : 10.10.2011, 21:34:26 »
n. 413€

No mitäs viilunkia täs sitte on.. Mitä eroa tuolla on vrt. "aito"?  ???

Tuollaiseen voisi kyllä mahdollisesti sortua, jos vain jostain kehitän uuden dp:n samalla..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 896
    • V70 D5 AWD R-Design -13
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #64 : 10.10.2011, 21:37:50 »
No mitäs viilunkia täs sitte on.. Mitä eroa tuolla on vrt. "aito"?  ???

Tuollaiseen voisi kyllä mahdollisesti sortua, jos vain jostain kehitän uuden dp:n samalla..

Kai nämä on sitten niitä "kiina" kopioita. Onkohan fakta tietoa missä alkuperäiset tehdään..  :P

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #65 : 10.10.2011, 21:38:41 »
No mitäs viilunkia täs sitte on.. Mitä eroa tuolla on vrt. "aito"?  ???

Tuollaiseen voisi kyllä mahdollisesti sortua, jos vain jostain kehitän uuden dp:n samalla..

Eiköhän toi kiina kikkare oo.

Erona ainakin, et enemmän pitäs tehoa saada ku alkup. :2funny:

Tuohon etuvetoseenhan tekee äkkiä ja halvalla ite DP:n

Kai nämä on sitten niitä "kiina" kopioita. Onkohan fakta tietoa missä alkuperäiset tehdään..  :P

Japania tais omassa lukea.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #66 : 10.10.2011, 21:39:53 »
Kai nämä on sitten niitä "kiina" kopioita. Onkohan fakta tietoa missä alkuperäiset tehdään..  :P

Pistän kyllä ylös tuon nettisivun, pitää sit myöhemmin kattoa jos tuommoiseen sortuu..

Eikös tuo mene mun autoon ihan suoraa paikalleen, ainut mitä pitää muuttaa on se 3' dp?


Tuohon etuvetoseenhan tekee äkkiä ja halvalla ite DP:n

Ei oo laitteita, tiloja, eikä osaamista. :D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #67 : 10.10.2011, 21:41:52 »
Pistän kyllä ylös tuon nettisivun, pitää sit myöhemmin kattoa jos tuommoiseen sortuu..

Eikös tuo mene mun autoon ihan suoraa paikalleen, ainut mitä pitää muuttaa on se 3' dp?


Ei oo laitteita, tiloja, eikä osaamista. :D

Bolt-on.

DP ainoastaan.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #68 : 10.10.2011, 22:31:39 »
Bolt-on.

DP ainoastaan.

Jaa, mutta sähän teit nelikkoon dp:n..  ::) Missäs asuitkaan? :D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #69 : 10.10.2011, 22:33:59 »
Jaa, mutta sähän teit nelikkoon dp:n..  ::) Missäs asuitkaan? :D

Kotona.. :2funny:

Täällähän minä, Päijät-Hämeessä.

Tosiaan, tuon etuvetosen DP:n teko on lähes lasten leikkiä.. :hello:
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #70 : 11.10.2011, 08:09:55 »
Kotona.. :2funny:

Täällähän minä, Päijät-Hämeessä.

Tosiaan, tuon etuvetosen DP:n teko on lähes lasten leikkiä.. :hello:

Minähän ajan reippaana poikana sinne niin eikös me mulle yks putki saada..  ::)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #71 : 11.10.2011, 10:28:24 »
Tuotanoin... Miten väljä se ahdin on jos 700e maksaa huolto?
Eli ottaako siivet pesään kiinni tms?

Se huoltosarja nimittäin maksaa noin 50e ja työnä ei ole mitään rakettitiedettä.
Eli omaan korvaan kuulostaa aivan järkyttävästi ylihintaiselta huollolta...

Ja edelleen, näissä mitsuissa on keskenään vaihtokelpoiset pakopesät, eli uuteen ahtimeen jos vaihdat nykyisestä pakopesän (sillä edellytyksellä että se on ehjä) niin uusi ahdin on täysin bolt-on. Laittaa vaikka joskus myöhemmin vinon pesän jos siltä tuntuu.
Oliko tässä nyt 15G kartiolaipalla? Tuo kartiolaippainenkin pesä nimittäin virtaa todistetusti kyllä sen 300hp...
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #72 : 11.10.2011, 11:45:38 »
Tuotanoin... Miten väljä se ahdin on jos 700e maksaa huolto?
Eli ottaako siivet pesään kiinni tms?

Se huoltosarja nimittäin maksaa noin 50e ja työnä ei ole mitään rakettitiedettä.
Eli omaan korvaan kuulostaa aivan järkyttävästi ylihintaiselta huollolta...

Ja edelleen, näissä mitsuissa on keskenään vaihtokelpoiset pakopesät, eli uuteen ahtimeen jos vaihdat nykyisestä pakopesän (sillä edellytyksellä että se on ehjä) niin uusi ahdin on täysin bolt-on. Laittaa vaikka joskus myöhemmin vinon pesän jos siltä tuntuu.
Oliko tässä nyt 15G kartiolaipalla? Tuo kartiolaippainenkin pesä nimittäin virtaa todistetusti kyllä sen 300hp...

Jaahas.. En kyllä kysellyt turbosta sen kummemmin mitään, rupes vaan niin vituttamaan että taas yks rahareikä lisää, että annoin olla..

Mistäs näihin sitten saa huoltosarjaa? Jos saisin semmosen jostaki ja kävisin paiskaamassa korjaamolle että laittavat kuosiin..

Ja kyllä tämä mun mielestä sillä kartiolla on. Se laippa on "irrallinen", että pyörii siinä putken pääs ihan vapaasti..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #73 : 11.10.2011, 12:13:10 »
Mistäs näihin sitten saa huoltosarjaa? Jos saisin semmosen jostaki ja kävisin paiskaamassa korjaamolle että laittavat kuosiin..
http://viewitem.eim.ebay.fi/C1-Mitsubishi-TD04-Flatback-Turbo-Rebuild-Ki-KATO-4D31T/330605662135/item
Tuollanen kaverille tilattiin. Ihan hyvältä näytti osat ainakii alkutarkastuksessa mut muuten en osaa sanoa kun ei vielä oo kasattu turboa noilla.

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #74 : 11.10.2011, 13:00:06 »
http://viewitem.eim.ebay.fi/C1-Mitsubishi-TD04-Flatback-Turbo-Rebuild-Ki-KATO-4D31T/330605662135/item
Tuollanen kaverille tilattiin. Ihan hyvältä näytti osat ainakii alkutarkastuksessa mut muuten en osaa sanoa kun ei vielä oo kasattu turboa noilla.
Jos tuollaisen sarjan jostain tilaa, niin tuohon kannattaa kiinnittää huomiota että onko flatback vai superback.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

 

Autoracing  KL-varaosat