Elekma  Autoracing

Volvo 740 höntsä drift

  • 31 Vastauksia
  • 9477 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Volvo 740 höntsä drift
« : 24.12.2019, 22:14:02 »
Tämmönen rotjake tuli väännettyä tossa kesän aikana


Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #1 : 24.12.2019, 22:18:07 »
Elikkäs ostin kyseisen volvon 2018 syksyllä talvi autoksi maksoi 500€ b230f, m47 ja tuli vähän kolhittua sitä talven aikana. Sitten piti turbottaa tämä hyvinkään jääratapäiville mutta autoon ilmeni joku aivan mysteerinen vika. Sitten homma lähti vähän lapasesta.
« Viimeksi muokattu: 24.12.2019, 22:54:15 kirjoittanut VZ_740 turbina »

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #2 : 24.12.2019, 22:20:20 »

Tässä kunnossa tuli mulle, porvoon pojat oli ajanu jo tolppaan toissa talvena joten taka oven kohalla pieni lommo.
« Viimeksi muokattu: 24.12.2019, 22:56:12 kirjoittanut VZ_740 turbina »

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #3 : 24.12.2019, 22:29:50 »
Tähän tuli laitettua seuraavaa palikkaa kesän aikana.
-B230fk H-profiili kangilla, turbon männät ja 531 kannella josta miedosti avarrettu imu ja pako aukkoja, rosteri ventiilit ja klr-t4 nokka.
-Laatikkona on gs5-39dz, sre-765 asetelmalla, 4-lapanen sintteri, miken tekemällä teräs vauhtipyörällä.
-itse tekemä jaettu pakosarja 60mm kopio tialin hukkiksella ja holsetin hx35 14" pakopesällä.
-moottorin ohjauksena on atecu v3 itse tekemällä johto satsilla.
-1100cc suuttimet (re85).
-vag hukkakipinä.
-lukkona on tietenkin kemppi ;).
« Viimeksi muokattu: 24.12.2019, 22:45:41 kirjoittanut VZ_740 turbina »

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #4 : 24.12.2019, 22:31:21 »

« Viimeksi muokattu: 19.05.2020, 13:43:53 kirjoittanut TOK »

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #5 : 24.12.2019, 22:35:10 »



Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #6 : 24.12.2019, 22:38:16 »
Eteen muokattu e36 bemarin säädettävät kw etu-tolpat ja 5cm pidennetyillä alatukivarsilla ja lyhennetyillä raidetangon kiinnikkeillä.
Ei nytten oo kuvaa mut voin nappasta joku päivä jos jotain kiinnostaa.

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #7 : 24.12.2019, 22:41:22 »
Tarkoituksena siistiä noita tekeleitä kone huoneessa talven aikana ja asentaa turvatankki konttiin, turvakaaret pitäs väsäillä myös ja plenumi hommata.
« Viimeksi muokattu: 24.12.2019, 22:46:51 kirjoittanut VZ_740 turbina »

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #8 : 24.12.2019, 22:48:28 »
Lisäilen tänne sen mukaan mitä tähän tulee ny tehtyä.

Poissa volgaman

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 436
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #9 : 03.01.2020, 01:09:12 »
Jos mahdollista niin kannattaa pidentää enemmän alatukivarsia jos haluaa, että pyörät käntyy kunnolla mahdollisimman isolla
Vanne eeteellä ja samalla veidä alapallon kiinnikettä eteenpäin, että tulee casteria ja samalla helpottuu perus raidetangon klappaus ongelma. Itellä on toi txrperformance setti ja niitähän alatukivarsia on pidennetty vakioon verrattuna 7 vai 8cm. Omat vanteet on tällähetkellä -10et ja silti tahtoo ottaa kiinni runkopalkkiin ku vähä modasin viä settiä että kääntyy kunnolla renkaat. Mun piti viedä raidetankoa 5cm taaksepäin suht helpoilla modauksilla, mutta sekään ei oikeen riitä vielä. Helpottu klappi/lukkoon jäämis ongelma jonkuverran.
740 katudrifteri projekti -87, 745 b230et -88, 940 b230ft -95,          945 b230fk winterdrifteri, 960 2,5 -95

Poissa Smuli

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #10 : 22.01.2020, 14:07:34 »
Mistä tuo ekan kuvan etulippa on?

Poissa REX

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 133
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #11 : 22.01.2020, 14:50:24 »
Mistä tuo ekan kuvan etulippa on?

Jos arvaan niin näyttäisi 240:n lipalta mikä on käännetty ympäri.
240 Turbo ja... Golf ja Passatti

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #12 : 22.01.2020, 21:45:05 »
Joo 240 etulippa ton kun laittaa oikeinpäin ja muokkaa sopimaan niin näyttää ihan hyvältäkin.

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #13 : 04.02.2020, 10:58:27 »
Noniin nyt kävi niin että löyty tommonen alkuperäinen turbo 740 porrasperä jossa kattoluukku ja s-lasit sopu hintaan. Mustasta tarkotus laittaa tekniikka tähän ja liikenteeseen.


upload a photo
« Viimeksi muokattu: 04.02.2020, 11:00:17 kirjoittanut VZ_740 turbina »

Poissa VZ_740 turbina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 höntsä drift
« Vastaus #14 : 10.02.2020, 22:55:06 »
Nyt ollaan saatu tekniikka vaihdos tehtyä, vielä pitää bensalinjat ja sähköt laitella.


 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron