RallyBaron  Samppasport

700-sarjan hankinta

  • 167 Vastauksia
  • 156125 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kerma

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 604
Vs: 700-sarjan hankinta
« Vastaus #165 : 29.03.2017, 05:51:56 »
Nyt olis tarjolla 760 ft koneella. 88 vuosimalli mutta autossa on katti,onko jenkki malli?  Miten loppujen lopuksi eroaa 740 sarjasta esim sisustan osia? 

Kävin ajamassa ja moottorissa vedot tallella ja muuten soiva peli. Sisusta vaatis paljon hommaa mutta jos 740 osat menee niin helpottais kummasti.

No katti ei välttämättä sitä lupaa, mittarissa jos on myös mailit niin vahvistaa ja autossa olevat dokumentit kertoo myös, tarfilta se kai viimeistään selviää?
Itsellä oli 245 jenkkituonti, 87.vm 230f mutta ei ollut kattia siinä.

Ainakin ovipahveissa jotain eroja ja ratti taitaa olla erilainen, luultavasti kyllä 740 monet osat menee kuten ovipahvit itse oveen kiinni suoraan.
240 B200F
240 D24
244 (B230F?)

Poissa Roopeh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: 700-sarjan hankinta
« Vastaus #166 : 20.07.2017, 16:30:27 »
Onko miten toimivia/kestäviä/pomminvarmoja nämä B200ET koneet? Motronicillä siis varustettu? Ois tässä lähellä yksi '89 myynnissä ja käyttikseksi tulisi.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2017, 16:34:18 kirjoittanut Roopeh »
944 B230FK M90

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: 700-sarjan hankinta
« Vastaus #167 : 11.09.2017, 07:33:54 »
Toimii vakiona mutta ei kestä virittämistä. Ohuet kanget.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Proturbo  Autodiagnoosi