No nyt alkaa olla jo Volle kunnossa, lähtee käyntiin kuin palmun alta uudella lambdalla.
Kampiakselin asentotunnistimen vikakin häipyi itestään, eli enää ei polta lambda-valoa eikä vikakoodinlukija näytä mitään vikakoodia.
Sitä tässä rupesin miettimään että tuohon pitää jakohihna vaihtaa, niin jos samalla vaihtaisi ne vaparin nokat, niillä saisi hilattua kierrosaluetta ylöspäin, eli saisi vähän sitä alavääntöä pois joka tappaa sen koneen.
Tietty siihen tuilisi sitten joko 16t tai 19t ahdin, eikö nuo molemmat oo bolt-on turboja, ainakin kl-racingin sivuilta saa merkkikohtaiset kohdasta 16t ahtimen, ja noita 19t ahtimia sai jostain päin ruotsia aika halvalla, en nyt vaan saa päähäni että mistä. Eikös tuommoinen 16t tai 19t myöskin herää ylempänä jolloin ei tule sitä konetta tappavaa alavääntöä...