No mut miten meinasit niitä muokata kun lähtöjäänkään ei oo likikää sitä mitä on tilattu!?
Nyt kun olet palautteessa tuonut esiin mielipiteesi, niin minun mielestäni edetään jommalla kummalla tavalla:
1) käyt läpi privalla Tonin kanssa mitä siinä lastussa olisi pitänyt olla, mitä siinä ei ollut ja miten asia hoidetaan
2) selvennät meille muillekin perusteluineen, mikä asiassa mättää
Mieluiten kohta 1). Mutta tätä yksittäisten lauseiden huutelua ilman perusteluita on ihan turha jatkaa. Jos siis olet ostanut lastun Tonilta ja olet siihen pettynyt, reklamoi asiasta Tonille tai jos haluat asiaa julkisesti repostella, kerro mistä on kyse, perusteluineen päivineen.
Tällä hetkellä tilanne on minusta se, että AUH on kertonut olevansa tyytymätön Tonin lastuun ja Toni taas on kertonut olevansa halukas korjaamaan asian ja jatkamaan privalla asiaa. Jos siis AUH haluaa jatkaa julkista keskustelua aiheesta, on hänen vuoronsa selittää miksi Tonin ratkaisuehdotus ei kelpaa ja tuomaan myös julkisesti kaikkien arvioitavaksi se, mikä siinä lastussa oli alunperin vikana.
Muistutan myös, että ulkopuolisten asiattomat huutelut eivät kuulu tähän lainkaan. Jos jollain ulkopuolisella on juuri tähän kauppaan liittyvää asiaa tiedossaan, voi sen asiallisesti tuoda esiin.