Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Showroom => Aiheen aloitti: ässäarpa - 29.04.2014, 23:29:11
-
Hejssan.
Jag heter Ässä och detta är min bil.
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/assaarpa/IMG_4126_zps8b75c649.jpg)
Ja sitten jatketaan Suomella kun ei tuo Ruotsi taivu.
Eli hakusessa oli jo pidemmän aikaan vanhempaa vuosikertaa. Sen hetkinen 745 GLT sai jatkaa matkaansa jonkun muun kanssa, kun huomasin Lankulle (Jannelle) tulleen myyntiin suht orkkis kuntoinen keltainen 145 vuosimallia -70 ja mittarissa 240 500km
Tästä:
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000540_zps4748335d.jpg)
Siinä nyt suht juurikin ostettuna, ainoastaan hajukuusi ja JP racing vanteet on omaa käsialaa. ;D
Ostopäivänä kävin laittamassa nimiini ja tilaamassa alkuperäiset kilvet.
Alkuperäiset penkit oli kovin retkahtaneet ja suoraan sanoen kivuliaat ajella. Joten ostin tälläiset. Nuo on muuten hyvät!
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/c0be2043-1437-4a5c-ac17-93ed236661ee_zpsca821b06.jpg)
Sidden tuli Joulu ja nimimerkki jen lähetti minulle lahjaksi tämmöisen hiaaanon etulipareen 240 mallista. Jennitäti. :-*
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/_SAM0475_zpsbed835d0.jpg)
Seuraavana alkoi harmittaa alkuperäinen perävälitys (4.5) kierrokset ja kulutus aika korkealla matka-ajossa.
Joten tälläinen tuli ostettua yhdestä 164 mallista pk-seudulta. Tämä siis 3.75 muistaakseni, jolloin matka-ajusta tuli huomattavasti mukavempaa.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/P1181264_zps024d8409.jpg)
Rautakuulapuhallettuna, epoksimaalattuna ja pintamaalattuna x10
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/P1281355_zps5c8d1148.jpg)
Myös lukonpuute vaivasi. Joten spartan.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/P1281357_zpsfee18e89.jpg)
Lintassa. ;D ;D
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/4df242c5-f165-41bf-a300-336df8213162_zpsf15f0e6d.jpg)
Linttaamista ei tosin kestänyt kahta kierrosta pidempää kerralla, kun ilmeisesti kansipahvi on kaput.
Oksentaa nesteet yläkautta ja ripuloi öljyt alakautta.
Kuten kuvasta näkee etuvanteita myöden öljyssä
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/0b8e4074-c7b5-4de0-ac82-481f53c8c29e_zps02d023cb.jpg?t=1391260527)
Tulin siihen tulokseen että olkoon paska, ja hain paikalliselta romuttamolta 144 -74 keulalta uuden B20 moottorin, eli 8 pulttinen ja isoventtiilikansi.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/P1181262_zps45a66b52.jpg)
Jota sitten Team KARVAVAKO Racingin porukalla purettiin kun odotettiin saunan lämpiämistä mun tallilla.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/P1181277_zpsb45b35d6.jpg)
Alkoholillakin oli osuutta asiaan, tietäkääpä se.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/4244dda7-5cb4-4b52-8b49-80a8a835f287_zps27beac40.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000017_zps379587d1.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000014_zps26f69a8d.jpg)
Huopatiivisteet mettään ja stefalliset kopat tilalle, teräsjakopääkin tuli samaan syssyyn
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/_SAM1346_zpsb673f60e.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/_SAM1334_zpsfc770343.jpg)
Hegen käsialaa on:
Dekkitason oikaisu
Hoonaus
rk laakerilinjan kiillotus
Kannen pesu.
Lasikuulapuhallus.
Kanavien muotoilu.
Imuistukoissa r-seetit.
Pakopuolella kolmikulmat.
Imuventtiilien muotoilu.
Sekä imu että pakopuolella ohjurin kumit.
Kolme uutta pakovenaa ja yks uus imunen.
Pakopuolella k-liner ohjurit.
Kivikoneella tason oikaisu.
Itse siihen sitten ostelin kaikki uudet laakerit, tiivisteet, männänrenkaat + muut öljyt jne normit.
Kaverilta hain b19 moottorin josta otin M-kanget, samalta kaverilta tuli 240 turbon asetelma. Tämä kone projekti on vielä kesken tällä päiväyksellä. (31.3.2014)
Helmikuun lopulla asfaltti alkoi näkymään ja kevätaurinko alkoi kutittaa nenää. Tuli siis vannekuume.
Lankulta mukaan vaaditut orkkis peltivanteet ja pillerikapselit (5kpl) kävin kaivamassa häkkivarastosta esille. Soitin kaverille jolla oma metallialan yritys on ja tiedustelin voisiko vanteita levittää.
Tässä tulos, kuvassa vanteet on jo käytetty rautakuulapuhalluksessa.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/_SAM1338_zpsbc216326.jpg)
Yksi vanne on koskematon alkuperäinen varapyöräksi.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/_SAM1342_zps1cc9894e.jpg)
Vanteet kun oli saatu kotiin niin luuri taas käteen ja soittelemaan taas.
Vanteet vein kaverin automaalaamoon, jossa vanteille tuli mieleinen maali, eli HOPEEE!
Tässä nyt vielä muutamat räpsyt joita JoonasHoo on ottanut.
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/assaarpa/IMG_4066_zps363d4295.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/assaarpa/IMG_4127_zps1f0a22ed.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/assaarpa/IMG_4140_zps9f3b66cd.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/assaarpa/IMG_4145_zps66ab1ce8.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/assaarpa/IMG_4155_zpsec03d7f2.jpg)
Kiitos sinulle joka jaksoit kaikki kuvat katsoa läpi.
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/assaarpa/IMG_4113_zps17381719.jpg)
Vanteet on muuten 7x15 ja 8.5x15. Renkaina 185/60 ja 225/50
Että tämmöistä.
-
1031 perä
Helppo tunnistaa vanhoista kuorista
-
1031 perä
Helppo tunnistaa vanhoista kuorista
Onko hyvä perse? ^-^ ^-^
-
Nätti S*
-
Tätä on pakko ihan ajatuksella seurata vaikkei mitään tapahtuisikaan. On se niin helvetin hieno, omasta mielestä foorumin ehdottominta kärkeä (ellei jopa ykkönen). Auto herättää ainakin minussa jo kuvien perusteella enemmäs sykähdyksiä kuin esim. oma 945... Tuplakaasuttimet, tappikone.... ah!
Yksinkertaisesti: Helvetin hyvä!! O0
-
Tuplakaasuttimet, tappikone.... ah!
Yksinkertaisesti: Helvetin hyvä!! O0
Joku muukin on sykleissä tulemisen partaalla tätä kattonut, kun moisen lappusen oli ikkunaan jättänyt Lievestuoreen Shellillä.
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/p235x350/10320327_783090288368362_6437909641030813916_n.jpg)
Jotain pärskeitä oli pillerikapselilla.. Tiedä sitten. :2funny:
-
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000014_zps26f69a8d.jpg)
Mistäs sä oot onnistunut tuommoset tuplat hankkimaan?
Joo, joo tiedetään, tiedetään... persona gratan :tonttu: säkistähän noita saa. ;) :D
-
Tämä on kyllä hieno.
-
Omalla tavallaan porno laite S*. Oliko noi penkit mistä?
Toi teboilin tarra sopii ja kuin nenä päähän -H-
-
Omalla tavallaan porno laite S*. Oliko noi penkit mistä?
Toi teboilin tarra sopii ja kuin nenä päähän -H-
Penkit on jostain sporttipösöstä, suht helpostihan ne sinne kävi.
Takalasissa nykyään tämmöinenkin tarra.
(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10170967_781151178562273_4857160994711088803_n.jpg)
:D :D
Tällä pituuspiirillä asustelevat kyllä tietävät pointin. :D
-
Tunnetaan myös saman sektorin paikkakuntien alkukirjaimia käyttäen RaJuPuSu asentona..
-
Aika pähee. Se on kyllä seitin ohut se järjettömä khuulin ja perus pappa-auton raja. Täähän luonnollisesti kallistuu sinne khuuliin.
-
Uuh iihhana S*
-
Aijaijai, tuosta tarrasta pitää kyllä yhelle Juvan sällille joskus mainita. :2funny: Mutta komia on Volvo, keula vähän matalan puoleinen, perä tasapainottaa.
-
Juu, takakaaret alkaa olemaan parhaat päivänsä nähneet, joten 240 etukaaria olen miettinyt. Tulisi tuuman verran levitystä puolelleen , mutta pysyisi orkkiksen näköisenä. Tämän jälkeen voisi persettä madaltaa jonkun verran.
-
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_4405_zpsae4dd2dd.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_4408_zps6e841b1f.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_4416_zps94b36193.jpg)
-
OTR 2014
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/altAi6PYhIFsZvBciTZGPFPB_gb_zGqB9LD-2RKMXp3Eykv_zps56c6d43b.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/1eb4645d-a793-4901-9fff-d652feb1b3bd_zpsfa851f6d.jpg?t=1404057751)
Ja Lankulle kiitus apuvirrasta. :hello:
-
Sami Funken parit räpsyt vielä.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/unnamed7_zpsf4d75b0e.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/c692b94c-e88c-40a7-a9f7-62fa2a498233_zpsde46cc6d.jpg?t=1405533951)
-
Kah, asiallisen oloista yleisöä Volvoja ihailemassa *nuqquun->
-
Kah, asiallisen oloista yleisöä Volvoja ihailemassa *nuqquun->
Niin näyttää olevan. Samilta saan kohta myös iiisot kuvat, niin voin tarkemmin niistä tihrustaa ketä muikkeleita liene, ei sillä että kiinostaisi. *tumppuun-> V:>
Tuo etualalla oleva koltiainen vaikuttaa taasen hämärälle.
-
Perhanan siisti Volvo, tuostahan voisi tehdä vaikka postimerkin! ;D
Tältä kesältä jäi omalta osalta OTR väliin, kun en saanut amaa valmiiksi. Mutta josko ensi kesänä...
Onpa muuten tompassa monta sivuikkunaa.
-
Voe kiitosta.
Ikkunoita on siis tusinan verran joista kahdeksan aukeaa. ;)
Olikohan vuosi 71 kun tuli yhtenäinen takasivulasi syystä jota en käsitä, sillä nuo takaräppänät on ihan kurkot näin helteillä. :-*
-
(http://img.photobucket.com/albums/v219/volvot/37805382jhU_zps7f462f4b.jpg) (http://smg.photobucket.com/user/volvot/media/37805382jhU_zps7f462f4b.jpg.html)
-
Tommi haluaa olla normaali, Tommi ei anna paskookaan.
-
Tulipa tämmöinen varaosa-auto (ehkä? ::) ) nimimerkiltä dneproshin. S*
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/10864075_470353046439118_691471159_o_zps1d1bc8a2.jpg)
2+3 paku
-
Liikenteeseen vaan! Näitä ei oo liikaa! :)
-
Liikenteeseen vaan! Näitä ei oo liikaa! :)
Laitan talliin seisomaan Hiirolan kylälle, laitellaan ehkä kuntoon joskus kun on enemmän aikaa ja rahaa.
-
Naitatta tuon ja Herkon S70:n tekniikan yhteen, ois edullinen ja metkapeli :D
-
Naitatta tuon ja Herkon S70:n tekniikan yhteen, ois edullinen ja metkapeli :D
Oikeeta puhetta :pomo:
-
Tulipa tämmöinen varaosa-auto (ehkä? ::) ) nimimerkiltä dneproshin. S*
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/10864075_470353046439118_691471159_o_zps1d1bc8a2.jpg)
2+3 paku
Duud, slaitli kei-ish tuo hymiö :D
No ei nyt sentään. Vuan kerrankin saatiin tehtyä hyvät vaihtokaupat, kummatkin osapuolet taisivat olla erittäin tyytyväisiä uusiin menopeleihinsä O0
(https://lh6.googleusercontent.com/-y7taYnxnZqI/VJfzj9CvwOI/AAAAAAAAIQk/fDGDVn07mZ0/s800/20141221_112131.jpg)
(https://lh5.googleusercontent.com/-ugoYgkz07as/VJgy8D1cKsI/AAAAAAAAISc/mSwffqdagQ4/s800/20141222_163210.jpg)
Tuossa on tuo miun vanha topikki 145:sta: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=44154
Tosta seiskasta meinas nesteet jäätyä, piti laittaa lohkolämmitin yöks päälle ja vähän raakaa nestettä perään niin sai taas hileet nestemäiseksi :P Vesipumpun tiivisteen pullautti pihalle mokoma... Mutta pitää tässä välipäivinä käydä tutkimassa lisää miten tuon sais käyntiin, ois aika metka talviautoksi tuo - luistonestokin (B200f) vakiona :) Voi olla että menee varaosiks toikin, mut kassellaan, kassellaan...
-
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10862556_910502165627173_1391473788237130518_o.jpg)
-
Kesäheilan herättelyä. Tarkoituksena olisi treenata rouva kesäkuntoon 2015. Kovin on rouva rönttääntynyt talven aikana, joten hinataan pajalle remonttiin. Ei nuin rupsahtaneen kanssa kehtaa liikkua julkisilla paikoilla.
Tänään kävin huvikseen kokeilemassa ja törähti tulille samointein, ehkä jopa nopeammin/paremmin kuin käyntilämpöinen b230f :idiot2: Jännä homma sinäänsä kun jo OTRrässä 2014 tuskailtiin virtaongelmien kanssa.
Edellisen viestin kuva otettu joskus ennen joulua. Silloin ollut viimeksi käynníssä.
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/988948_956894497654606_4982054806746168945_n.jpg?oh=679d70df819065717d715070110d7b3d&oe=55BB712D&__gda__=1434907585_cc4b789829bb528064750713e6ee235b)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/unnamed_zps8abex5q4.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/unnamed%201_zps9kl9dtol.jpg)
Vierestä löytyy talviautoni. Hyvä hevonen on se. P>
Pajalle kun vollen jotenkin saisi. Trailerille tuolla korkeudella turha edes tarjota. Jarrutkin häipynyt talven aikana johonkin, joten köydellä hinaaminen ei tule kysymykseen, puomi pitää jostain lainata pariksi tunniksi.
Kunhan tämän nyt saisi leimakuntoon ja leimattua niin sitten voisi katsella miten alustaa saisi vähän matalemmaksi.
Onneksei vielä ihan ole kesä. :)
-
Tällä päiväyksellä Rouva siirretty hallille.
Lankulta hain puomin lainaan, mutta lopulta päädyttiin ajamaan n. 35km matka. Puomi ei mhillään sopeutunut hinausauton ja hinattavan välille korkeuseron takia, vaikka etulippakin irroitettiin.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/Mimu.under.145_zpsxbp11q7m.jpg)
Kuvassa mirok pötköllään. Kiitos avustasi. :)
-
23.3 Tekniikka raapastu pois, ja 28.3 purkamaan yhdestä 142 raadosta ehjää M40 vaihdelaatikkoa väliaikaiseksi..M41 laatikko hakusessa.
Uusi kone odottanut pukissa jo hollin aikaa. :idiot2:
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10978539_947745868569469_1493751646232075342_n.jpg?oh=b9351535d821d6e4b493730363610357&oe=55BA8D72&__gda__=1438191384_f49a31a94089415e8dfd4ede444b83d5)
Sitten pari kuvotusta.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/Screenshot_2015-03-26-21-15-39_zpsp8mdwfam.png)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/Screenshot_2015-03-26-21-12-12_zpslri3ylit.png)
Tälläinen häkkyrä tuli varaosa biilin mukana:
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/2015-03-26%2021.17.03_zpsyiruisdm.png)
Ainakin livenä sopii erittäin hyvin omaan silmään. En vain todellakaan halua mitään reikiä porailla ehjään autoon.
-
Liimalla? Nykyään on jo melko jämäköitä liimoja olemassa.
-
Voiskohan ton telineen jalkoja jatkaa jotenkin järkevästi, esim. yhdistäisi vesikouruun tulevista telineistä ne korvakot tuohon, niin saisi kiristettyä niihin kouruihin. Pilaisi mieluummin telineen kuin auton... Jos pelkästään koristeeksi laittaa niin varmasti liimallakin pysyy, ja eikös nykyliimat lie pidä vaikka laittaisi kuormaakin.
Ps. Tuosta telineestä maksoin aikanaan pitkän pennin ja kuljetin sen farkkucorollalla - piti ajaa pää kenossa kun pienessä autossa ton kokoinen teline tuli vähän kuskin paikallekin :D
-
Mulla olis tohon telineeseen passaava mukavasti patinoitunut vihree ruosteinen jerrykannu. 10l saattaa jopa pitää pensat sisällä ja korkin tiiviste on uus.
Paa yvtä jos haluut sellasen ostaa. Hinta vois olla vaikka maitolaatikon verran
-
Pulttiliikkeestä joskus ostin jotain tymäkkää kakspuoleista teippiä, jolla asensin snowcapin silloiseen seiskaan. Mielialat muuttui ja seiskan myyminen tuli ajankohtaiseksi. Meinasin napata snowcapin talteen niin ei olisi irronnut ilman kuumailmapuhallinta kuin pieninä palasina, joten annoin läpäreen olla.
Mietin jos 3mm lattaraudasta viipaloisi 30mmx70mm palasia 6kpl joihin hitsailisi m6 x 20mm pultit pystyyn pinnapulteiksi. Nämä rautapalikat sitten teippailisi kattoon oikeille kohdille ja pulttaisi telineet paikoilleen.
Vaikka kyseessä onkin jytäkkä teippi niin hirvittää ajatus, että joku asentaa siihen suksiboxin tms. Siellä on sitten motarilla Heinolan kohdalla anoppi ojassa kaikkine telineineen ja kuljetuslaatikkoineen.
-
Pulttiliikkeestä joskus ostin jotain tymäkkää kakspuoleista teippiä, jolla asensin snowcapin silloiseen seiskaan. Mielialat muuttui ja seiskan myyminen tuli ajankohtaiseksi. Meinasin napata snowcapin talteen niin ei olisi irronnut ilman kuumailmapuhallinta kuin pieninä palasina, joten annoin läpäreen olla.
Mietin jos 3mm lattaraudasta viipaloisi 30mmx70mm palasia 6kpl joihin hitsailisi m6 x 20mm pultit pystyyn pinnapulteiksi. Nämä rautapalikat sitten teippailisi kattoon oikeille kohdille ja pulttaisi telineet paikoilleen.
Vaikka kyseessä onkin jytäkkä teippi niin hirvittää ajatus, että joku asentaa siihen suksiboxin tms. Siellä on sitten motarilla Heinolan kohdalla anoppi ojassa kaikkine telineineen ja kuljetuslaatikkoineen.
Voi jeesus :D näinhän siinä voi käydä.
-
Eihän sllä anopilla niinkää, mut kyllä se teline jo vituttais :2funny:
-
Auto edistyy, kuvia löytyy instagrammista @halinallle
https://www.instagram.com/halinallle/
Tänne ei juttua juurikaan enää tule. Foorumi on niin järkyttävän kömpelö ja kankea käyttää mobiililaitteilla. *kahvia->
(https://s12.postimg.org/b1k9sxpbd/IMG_20170319_210458.jpg) (https://postimg.org/image/b1k9sxpbd/)
(https://s8.postimg.org/5rnqcj4o1/IMG_20170210_140050.jpg) (https://postimg.org/image/5rnqcj4o1/)
(https://s9.postimg.org/hmb2qk1kr/IMG_20170319_225420.jpg) (https://postimg.org/image/hmb2qk1kr/)
-
On se komia!
Millä spekseillä vanteet/kumit?
-
On se komia!
Millä spekseillä vanteet/kumit?
10x18 255/35
9x18 225/40
Takana leivottu isot pyöränkaaret, edessä kotelot muokkaamatta, visioitu hitsarin kanssa putkirunkokeulaa niin saisi keulasta oikeasti matalan ja mahtuisi kääntyilemäänkin.
Vakio vanneleveys 4.5, ei ole Göran tämmösiä pallukoita näihin suunnitellut. ;)
-
Instagramissa onkin tullut jo ihailtua, onhan tää aivan helvetin tyylikäs!
-
10x18 255/35
9x18 225/40
Takana leivottu isot pyöränkaaret, edessä kotelot muokkaamatta, visioitu hitsarin kanssa putkirunkokeulaa niin saisi keulasta oikeasti matalan ja mahtuisi kääntyilemäänkin.
Vakio vanneleveys 4.5, ei ole Göran tämmösiä pallukoita näihin suunnitellut. ;)
Millainen setti alustassa on?
Mulla rakenteilla 142, siksi kyselen.
-
Remes.
Kiitos kiitos. Paljon tulee tässä kesän mittaan vielä muutoksia, ulkokuoreen nyt ei niin mittavia maalausta lukuunottamatta.
Millainen setti alustassa on?
Mulla rakenteilla 142, siksi kyselen.
Ilma-alusta. :)
Keulasta tulee putkirunkoinen ja etuakselisto menee uusiin puihin. tällä hetkellä etupyörät pohjaa koteloihin ja alatukivarsi pohjaa palkinrunkoon.
Oishan sitä varmaan päässyt helpommalla hankkimalla jotkut pienemmät ja kapeammat kiekot. Tai helpomman aihion, esim seiskaan/ ysiin tämän levyset menee hyvin pienellä hieromisella.
(https://s22.postimg.org/n8jrypgkt/IMG_20170324_130054.jpg) (https://postimg.org/image/n8jrypgkt/)
-
Tässä vielä havannollistavat kuvat kohdatuista ongelmista.
(https://s2.postimg.org/ngvbima4l/IMG_20170401_212136.jpg) (https://postimg.org/image/ngvbima4l/)
Eli ei ole tässäkään päässä autoa Göran miettinyt että joku amispekka ylisuuria pyöriä tähän survoo.
(https://s14.postimg.org/ay1dycd0t/IMG_20170401_212204.jpg) (https://postimg.org/image/ay1dycd0t/)
Tukivarsi pohjaa. Tämänkin ratkaisemiseksi on visio.
(https://s24.postimg.org/pg3v6yjxt/IMG_20170401_212239.jpg) (https://postimg.org/image/pg3v6yjxt/)
Kuten kuvasta näkyy. Pieni 50v huolto meneillään. Puran kopan paljaaksi, kauttaaltaan puhallus jonka jälkeen saa kauniin alkuperäisen värin niskaansa.
Mitään mittavia ruostevaurioita ei ole löytynyt. Hyvä niin
-
Ootko turbottamassa b20?
Jos oot niin sua varmaan vois kiinnostaa tämä http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=4476 (http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=4476)