Autodiagnoosi  Carcom Oy

B230F:n suuttimet ei aukea

  • 33 Vastauksia
  • 11936 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #15 : 19.12.2012, 18:05:50 »
Startti oikosessa?
Sillon olis vissiin lähteny hinatessa? Kun vauhdissa laitoin siis vitosen. Tosin mielessä on käyny että näyttäis vähän kiintoavainta startin perseelle.
No kun halvalla sai.

s73

  • Vieras
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #16 : 19.12.2012, 18:21:46 »
En tiedä sitä, jos joku viisaampi valaisisi asiaa. Oliko tässä sytkäboxia ratin alla?

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #17 : 19.12.2012, 18:32:50 »
En tiedä sitä, jos joku viisaampi valaisisi asiaa. Oliko tässä sytkäboxia ratin alla?
Kyllähän se siellä kököttää.
No kun halvalla sai.

s73

  • Vieras
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #18 : 19.12.2012, 19:13:32 »
Hanki toimiva suutinrele ja katso mitä se sanoo.. Kysyitkö entiseltä omistajalta oliko mitään muita ongelmia?

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #19 : 19.12.2012, 19:15:41 »
Hanki toimiva suutinrele ja katso mitä se sanoo.. Kysyitkö entiseltä omistajalta oliko mitään muita ongelmia?
Joo tilauksessa motonetin viimenen :) Oli kuulemma tehny vaan stopin. Jättäny parkkipaikalle ja jääny siihen.
No kun halvalla sai.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #20 : 23.12.2012, 11:06:48 »
ei ole vielä suutinrele tullut, mutta lueskelin tossa tätä niin voiko vai sytkäkiven(kai tota sanotaan sytkäkiveks ;D) rikki meneminen vaikuttaa tällälailla?
No kun halvalla sai.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #21 : 23.12.2012, 20:03:41 »
Ei sytkäpääte vaikuta kuin puolan saamaan signaaliin ja täten kierroslukumittariin ja kipinään.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #22 : 23.12.2012, 20:08:18 »
Mutta eikös ykk-anturin signaali mene sen kautta sytkäboksille ja siitä eculle? Jostain jäi sellanen mielikuva kun tossa lueskelin, enkä nyt kuitenkaan sitä löytänyt.
No kun halvalla sai.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #23 : 23.12.2012, 21:55:02 »
Ykk anturin tietohan menee suoraan EZK:lle ja menikö se nyt sitä kautta LH:lle vai molempiin suoraan, jokatapauksessa ei se sytkäkiven kautta mene.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #24 : 23.12.2012, 22:04:08 »
Ykk anturin tietohan menee suoraan EZK:lle ja menikö se nyt sitä kautta LH:lle vai molempiin suoraan, jokatapauksessa ei se sytkäkiven kautta mene.
okei, eli metsään meni sekin arvaus   ::)
No kun halvalla sai.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #25 : 23.12.2012, 22:07:45 »
Tosin riippuu tarkoitatko tuota EZK:ta vai sytkäkiveä
 
Äsken mainitsemani kommentti koskee jälkimmäistä, ensimmäisestä saa joku muu jatkaa.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #26 : 23.12.2012, 22:16:53 »
Kyllä tota jälkimmäistä tarkoitin. Saas nähdä löytyykö tota relettäkään enään, sain tänään takavalon minkä tilasin aikasemmin eikä enää näkyny listoilla että olis ollu yhtään kappaletta jäljellä :/

E:Unohtu muuten mainita, että tuli piruuttaan puristuksetkin mitattua. 1 10.5bar loput 11-11.5bar :)
« Viimeksi muokattu: 23.12.2012, 23:52:31 kirjoittanut Kaziganth »
No kun halvalla sai.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #27 : 26.12.2012, 21:03:53 »
selailin turbobricksiä ja tuli tällänen vastaan:
Lainaus
it could be the radio supression relay. first crank it and listen for a wizzing noise from underneath the car, this is the fuel pump. if there is none, turn the key on and pull out the test light. ground it to the strut bolt and test pinout #5 on the amm by pulling baack the boot. if that checks out your ecu is ok. then go to the other side by the battery(on turbo's) and pull up the radio suppression relay. it's a little black box next to the power steering fluid resevior. test the blue/yellow wire on the plug, if thats ok, test the red wire, now test the green/red wire. if any of these dont show up, it should be your relay.
Toi lihavoitu ei oikein aukene.
No kun halvalla sai.

Poissa J_Lanttola

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 754
    • Meratia Oy
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #28 : 27.12.2012, 09:56:45 »
selailin turbobricksiä ja tuli tällänen vastaan: Toi lihavoitu ei oikein aukene.

Jos nyt ymmärsin oikein niin tarvitset siis virtakynän ja testaat sillä tuleeko jännite ilmamäärämittarin napaan numero 5.
Liittimen saa esiin kun vetää sen kumisukan sivuun liittimen ympäriltä.
Opel Vivaro 2,5cdti
Opel Manta -83 6-syl
Opel Rekord Sprint HT Coupe -69

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B230F:n suuttimet ei aukea
« Vastaus #29 : 27.12.2012, 10:04:11 »
No niinpä tietenkin. Air Mass Meter :facepalm:

Ja ton mukaan sit pitäis olla ecun kunnossa jos sinne tulee jännite
No kun halvalla sai.

 

Autoracing  KL-varaosat