Elekma  Autoracing

240 dieselin ahtaminen ja alustamuutokset rekisteröintiä varten

  • 1 Vastauksia
  • 3835 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ViliC

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Hei! Käsiini ajautui -88 mallin sedan 240 diesel. Ajatuksena olisi ahtaa tuo nykyinen vaparitekniikka talven hauskanpitoja varten. Kuinkas näppärä se on tuollainen saada kilpiin ahtimen kanssa? Alustavertailu 240tic bensamalliin ja teholappu min 0.5bar paineella? Mitäs eroja tuohon bensaturboon mahtaa 88 vuosinallissa olla alustassa, eli toisinsanoen mitä osia menee ostoslistalle? sitten olisi kysymys vielä pakosarjasta,meneekö vakio pakosarjat ylösalaisin paikalleen? Vai onko ne syytä unohtaa heti kättelyssä? Tehotavoitteet maltilliset.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1112
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Tuolla lisää vinkkejä muutokseen:

http://volvo.tonit.org/

klikkaa 265TDI niin löytyy. Ei sille alustalle mitään tarvi tehdä.
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD-lukijoita.

 

RallyBaron  Samppasport