0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Laita SRE asetelma ja vakiolevy niin kestää kyllä 400Nm mutta se sun laatikko ei kestä.Ei se sintteriä tarvitse noihin tehoihin, sillä saa vaan laatikon porsimaan entistä nopsemmin... Niinkuin AnttiR aiemmin sanoikin.Ja ihan turha ruveta kokeilemaan että jos vaikka kestäiskin... Ei kestä.Rahaa heität jumalalttarille jos haluat kokeilla kun sulle kerta sanotaan asiat selvällä suomenkielellä.vai, sprechen Sie Deutsch...
Jees, eli siis mun täytyy ottaa tämä http://bjorkmotorsport.com/index.php?dir=430&product=46203&from= ja sitten vaikka motonetistä vakio levy ja painelaakeri? Tosin tossa kyllä sanotaan, että kestää vakio levyllä ton 310Nm, en tosiaankaan haluaisi, ett alkaisi taas luistamaan?Onko tuo Sachsi myös jäykempi polkimeltaan? Ja missä tuolla on se SRE, kun tossa ainakin lukee, että HD-asetelma, vai kuinka pihalla olenkaan?
Kertookas, nyt tekniikkana b19et + m46, projektina ois koneen vaihto b230ft/k ja 46 säilytetään. Meneekö suoraan kiinni vai minkälaisen kytkinpaketin sinne tarvisin? Kone on 95-96vm. Kiitos.
Eli menee suoraan kun otat vauhtipyörän (pottapyörä) ja kytkimen tuosta ft/fk moottorista. Paitsi jos uuden moottorin jatkeena on ollut m90, jolloin se on 240mm kytkimellä ja eri kytkinakselin boorilla.
HD = SRE.Jos sulla siis on b230ft ja m46, niin sulla pitäisi olla 228mm kytkin pottapyörässä, eli asetelma on siis tuo -763 loppuinen, jolle luvataan vakiolevyllä 430nm, tuossa linkissä minkä itse juuri laitoit.Itse ostin aikoinani virtalaracingilta saman asetelman, kun oli silloin halvin. Tämän hetken hinnoista ei ole kyllä hajua.
940 2,3Turbo-121kW 90->3.94 (ei M90-vaihteisto) [1990-1994] Meneekös tuo paketti b230fk ja m46 väliin? Ennen ollut m90 + kaksoismassavp, nyt laittamassa pottaa ja m46.
Juujuu, ei niin, mutta rupesin just miettiin, että vauhtis on kans sit omas tuo 228mm.. Niinno tarttee nyt vähän miettii noita hintoja, kun opiskelijana vielä ollaan.. Mut siis miten se uus vakio kestää?