-Kampiakselin päähän jatkoholkki laakerille, syy on siinä että ZF laatikkoa ei pysty laittamaan niin lähelle moottoria kuin Volvo vaatii, kytkinasetelma voi ottaa kiinni laatikkoon jotenka laatikko hitsataan niin että kytkinakselin pää jää kauemmaksi koneesta. (holkkia löytyy minulta valmiina, 40€ laakerilla)
-Levyn vaihto (löytyy minulta 180-200€)
-Kardaanin lyhennys, muistaakseni 8cm, ei varma tieto(ZF askissa sama kolmiolaippa).
-Vaihdekepin pikku lyhennys ja laatikon puolen kannakkeen pikku muutos( keppitangon kuula on sama ZF laatikossa, eli käytä Volvon keppiä)
-Vaihdelaatikko palkkiin pystyy aivan pikku modauksella hyödyntämään ZF ja Volvo osia.
-Painelaakerin etäisyyden tarkistus kytkinasetelmaan, välys oltava min 3 mm ja max 5-6mm , tee kaikki muutokset käpälään, esim. jostain rauta holkista, laikkakoneella halki ja puoliskot hitsaa käpälään kiinni.
Itse tein Automaatti 960 Volvosta ZF manuaalin yhdessä illassa, kun valmiina oli kardaaniakseli. Kaikki muut muutokset tein vasta asennusvaiheessa, eli kyseessä ei ole kovin vaikea homma.