Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Diesel-osio => Viritys => D24 => Aiheen aloitti: -PENA- - 05.09.2011, 08:55:39
-
Tietäisikö kukaan sanoa missä olisi tuon syöttöruuvin ns. tehdasasetus? Entinen omistaja mennyt ruuvailemaan syöttöä PIENEMMÄLLE, mutta kun ei tiedä minkä verran tuota on ruuvattu? Saisi syötön ainakin alkuperäiseen malliin ja sitten hieman lisää. :) Oisko tietoa kellään?
-
onko tyhjäkäynti millä tasolla?
syöttöö pienentäessä tyhjäkäynti tippuu.
pyöräytä vaan lisää syöttöö ja säädä tyhjäkäynti takasi kohilleen.
jos pelkäät päästöjä tai jotain niin voihan sitä käydä ottaa jossain korjaamolla päästöt.
-
Säädät savut sopivaksi, ja katsastukseen sitten pienelle. Ei tarvii arpoa tehdasasetuksia
-
No milloinkahan ne savut oli ns. sopivat? Kyllä siitä jo aikamoiset savut tulee paikallaanki polkaistaessa... ;D Voiko liiallisella syötön lisäyksellä rikkoa jotain?
-
No milloinkahan ne savut oli ns. sopivat? Kyllä siitä jo aikamoiset savut tulee paikallaanki polkaistaessa... ;D Voiko liiallisella syötön lisäyksellä rikkoa jotain?
Siitä huomaat että on liikaa kun alkaa tyhjäkäynti "kantamaan" eli ei laske normaalisti kierrokset alas...yleensä tässä vaiheessa myöskään tyhjäkäyntiä ei saa tarpeeksi alas.Eli ei sitä voi "liikaa" laittaa..ahdoalaisen karaa kannattaa muokata kans :). Katsastus-syötöt on semmoset että ei vaihde päällä alhaalta lähtiessä pölläytä kovin paljoa, tosin sama panna niin pienellä että just kiertää sen vaaditut reilu 5000..ei ainakaan pomppaa päästöistä :D
-
Säädät savut sopivaksi, ja katsastukseen sitten pienelle. Ei tarvii arpoa tehdasasetuksia
Eli ruuvit tappiin ;D
-
..ahdoalaisen karaa kannattaa muokata kans :).
Kysessä on siis vapaasti hengittävä malli. :)