0
laatikkovika, Juzi ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hauska historia (Info om bilen, Juha Miettinen näyttää asentaneen oikean takaoven) ensimmäisestä omistajasta miksi hän halusi juuri 960 2.5 l manuaalin, eikä sähkösäätöisiä istuimia, omisti tämän kuolemaansa 2018 asti. Autolla ei koskaan ajettu talvella. Hintakin arvioitu sen mukaan, sen näkee kuinka ylös sitten nousee.https://bilwebauctions.se/distansauktion/volvo-960-25-2719
Hauska historia (Info om bilen, Juha Miettinen näyttää asentaneen oikean takaoven) ensimmäisestä omistajasta miksi hän halusi juuri 960 2.5 l manuaalin, eikä sähkösäätöisiä istuimia, omisti tämän kuolemaansa 2018 asti. Autolla ei koskaan ajettu lumikelissä. Hintakin arvioitu sen mukaan, sen näkee kuinka ylös sitten nousee.https://bilwebauctions.se/distansauktion/volvo-960-25-2719
Sähkösäätöjen tarpeellisuushan riippuu siitä että ajaako autolla yksi vai useampia henkilöitä.
No noinhan se on, jonka takia se on joko hemmetin hyvä ominaisuus, tai sitten täysin tarpeeton (jos autolla ei aja kuin 1 ihminen, tai muuten vaan täysin samoilla asetuksilla ajavat).
Nuo on samaan kategoriaan, kuin lämmitettävä tuulilasi/ratti yms lisävarusteet, jota ilman ei oikeastaan voi elää, jos sellaisen lisävarusteen kerran omistanut.
Lämmitykset on jees, mutta sähköpenkin säätö on kyllä aivan täysin turha jos ei ole kuin yksi kuski tai ajetaan samassa asennossa. Tai mistäs mä tiedän jos ihmiset runkkaa sähkösäätöjä ajaessaan.
Aika monella on useampi käyttäjä, kuin yksi autolla ja kyllä silloin muistipaikoilla olevat sähköpenkit ovat priceless.