Proturbo  Autodiagnoosi

M40 vs M45

  • 2 Vastauksia
  • 2711 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
M40 vs M45
« : 24.03.2012, 10:03:46 »
Onko M40 ja M45 askien sisuskalut ns. samanlaiset,
eli saisiko tarvittaessa toisen kuoriin sovitettua toisen romut?
Näin en ole tekemässä kylläkään.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: M40 vs M45
« Vastaus #1 : 24.03.2012, 10:53:02 »
On varmasti jotenkin mahdollista sorvaamalla kuorta jne, mutta suoraan olen aikas satavarma ettei sovi, koska lootien pituudessa on eroa ja muutenkin mitoissa.

Eli helpolla ei, mutta mahdollista tottakai.

Yritätkö vältellä "tonninkopan" tekemistä, eli haluat M45:sen B20 kaveriksi?
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: M40 vs M45
« Vastaus #2 : 24.03.2012, 12:27:14 »
Ei, mietin vain teoreettisesti olisiko m45 suorakytkyrojut saannut m40 kuoriin suoraan, näköjään ei.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

 

Elekma  Autoracing