Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Diesel-osio => Viritys => D5 => Aiheen aloitti: paku97 - 07.08.2013, 17:15:54
-
Ostaessani tuon D5 2.4 -03:n, niin siinä oli tuollainen boxi kiinni. Nyt kysyisin, onko tuosta jotain kokemuksia porukalla. Oma kohtaista ei ole muutakuin, että kun sen otin pois, niin tunne oli kuin olisi istunut Fiat unoon. Kaippa siitä jotain lisukkeita tulee heppa puolelle. Ja tiedossa tosiaan, että ainut oikee tapa on ohjelmointi. Jospa joku osais antaa faktaa tuosta boxista. Kiitos. :hello:
-
www.promotech.fi ::)
-
www.promotech.fi ::)
Jep, tuon kyllä huomannu, mutta valmistajan sivuja. Jos löytyis käyttäjien kokemuksia.
-
Lueskelin sivut huvikseni... XC90 D5 alle 2006 aut. eivät myy lootaa koska automaatti ei kestä... silti poksin lupaus manuskalle on vain 198/410 joka minun käsittääkseni on ihan turvallinen vielä tomaatillekkin...
-
Takapuolituntumalla tuo n. parisataa vois kyllä pitää paikkansa. :2funny:
-
Lueskelin sivut huvikseni... XC90 D5 alle 2006 aut. eivät myy lootaa koska automaatti ei kestä... silti poksin lupaus manuskalle on vain 198/410 joka minun käsittääkseni on ihan turvallinen vielä tomaatillekkin...
Riippuen ehkä siitä onko vääntöjä rajatttu ykkösellä ja kakkosella.
-
Riippuen ehkä siitä onko vääntöjä rajatttu ykkösellä ja kakkosella.
Ei pikkuvaihteilla ole merkitystä vääntöjen suhteen, mutta isommilla on kun silloin sitä vääntöä tarvitaan ja käytetään!
-
Ei pikkuvaihteilla ole merkitystä vääntöjen suhteen, mutta isommilla on kun silloin sitä vääntöä tarvitaan ja käytetään.
Kyllä jotakin merkitystä on koska Volvoissa rajoitetaan vääntöä..
Todisteita en minääkään toimita, enkä lue tätä ketjua jatkossa. :pomo: