Joo, no tulipa nyt sit kytkinremppa tehtyä, kaksoismassa vauhtipyörä rikki, välystä joku 5cm, palanu siniseks, montuilla... samalla silmälaakeri juntturassa, eiku vauhtiksen metsästykseen että auton saa takasin ajoon, onneks tampereelta löytyi sitten sopivalla rahalla hyvässä kunnossa oleva vauhtipyörä, ei välystä eikä luistamisen merkkejä, reilu 300km ajelua illasta.. Seuraavana päivänä kasausta uusilla osilla.. Laatikko punnerrettu paikalleen ja muut oheistuotteet siinä samalla kiinni, kytkimen säätö / ilmaus, auto käyntiin... rouskuttaa käydä hassusti, mitä vit... Netistä selailua hetki ja toteamaan että kampiakselin asentoanturi ei varmaa ollu kohdallaa kun YKK, ainut vaihtoehto pudottaa koko laatikko takas lattialle ja kiroilla siinä hetki että miksi ei voinut tarkistella etukäteen netistä tietoa tulevasta rempasta ennen ku lähtee vaa tekemään että missä kohtaa vauhtipyörän pitää olla kun asentelee paikoilleen, noh nyt sit menee tuollanen kytkinremontti (4h, purku + kasaus, ajoon)