Samppasport  Futurez

V70 lämppärin kennon vuoto

  • 6 Vastauksia
  • 1074 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa lein0

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
V70 lämppärin kennon vuoto
« : 15.06.2019, 22:01:35 »
Tänään imuroidessa autoa hoksasin että kuskin lattiamaton alta oli se kangasmatto hieman märkä. No, raotin vähän sitä mattoa ja glykolithan sinne oli valunut ja kastellut ihan huolella koko pohjan. :nohnoh
Purin sitten samoilla lämpimillä vähän muoveja auki että pääsee käsiksi lämppärin kennolle. Sieltähän tuo on täytynyt vuotaa? Minkään sortin vuotoa en kyllä havainnut kun tyhjäkäynnillä käyttelin jonkin aikaa eli tosi hitaasti vuotaa ilmeisesti.

Miten tuon voisi varmistaa että vuotaako siellä ne kuuluisat o-renkaat vai itse kenno? Kenno käteen ja katsomaan? Tuon koko kennonhan nyt vaihtaisi kohtuullisen helposti kun on jo purettu muovejakin edestä. Tekeekö nuilla tarvikekennoilla yhtään mitään? Niitä näyttää aika edullisesti saavan tilattua.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: V70 lämppärin kennon vuoto
« Vastaus #1 : 15.06.2019, 22:04:20 »
paikat kuivaksi ja uudet o-renkaat,jos vielä kastuu niin sitten itse kenno,jos huolella on kastellu niin varmasti on lisäilty nestettäkin....
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 lämppärin kennon vuoto
« Vastaus #2 : 22.06.2019, 13:34:28 »
Mä vaihtaisin nyt sinne suoraan Behrin kennon ja uudet o-renkaat niin eipä tarvii enää aukoa ja purkaa

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6583
  • 1% Hybridi
Vs: V70 lämppärin kennon vuoto
« Vastaus #3 : 22.06.2019, 13:46:52 »
Ja kennoa vaihtaessa kannattaa sulkea kennon letkut, jottei käy kuten mulla kun vaihtoivat kennon, korjaamolla kastelivat kunnolla sisätilat
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa RILLUV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 405
  • Old
Vs: V70 lämppärin kennon vuoto
« Vastaus #4 : 24.06.2019, 13:29:37 »
Vai kannattaisko tyhjentää ensin jäädytysjärjestelmä?
RTS

Kankikari

  • Vieras
Vs: V70 lämppärin kennon vuoto
« Vastaus #5 : 24.06.2019, 14:07:25 »
Jos korjaa niin korjaa kunnolla ja jättää o renkaat ja pikaliittimet pois. Suorat letkut koneesta kennolle nii ei enää vuoda salaa kun joku pikaliitin alkaa kuitenkin vuotamaan.

Poissa lein0

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 lämppärin kennon vuoto
« Vastaus #6 : 26.06.2019, 17:42:07 »
Noniin tämäkin remontti tuli päätökseen äsken. Vanha kenno oli selvästi vuotanut monesta eri paikasta jäljistä päätellen. Oli vielä ihan aluperänen behr volvo kenno tuo vuotava. Ei ollut kovin paha rasti vaihtaa tuo kenno  8)

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo