Olis tämmönen 460 2.0l vm -92 volvo jossa löytyy päästöongelmaa (Häkää ilmenee reilusti liikaa) Katalysaattori, lambda, tulpat, tulpanjohot, tyhjäkäynti moottori ja MAP-anturi vaihettu. Tossa päivällä kun kävin huoltamolla kokeilemassa uudemman kerran joko arvot olisi laskenut niin antoi 0.18 tyhjäkäynnillä mutta muutama sekunti etiäpäin nousi taas 2.5 - 5.0. Kierroksilla taasen laski siihen 0.8 pysyi alle yhden (1) taas hetken jonka jälkeen nousi sinne 2.5 - 5.0. Missä voisi olla vika? Voiko joku maa johto antaa häikkää sen verran että arvot heittelee noin paljon? Ainakin joskus on käynti ongelmia että auto tyhjäkäynnillä humpaa siinä 400rpm ja tonnin välillä hetken jonka jälkeen vähän alta tonnin pysyykin että voiko tuo viitata siihen ettei maata ota kunnolla?