Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: markku800 - 07.07.2020, 16:43:56
-
Käyköhän tämä tökötti vetoakseliin
Synteettisellä CV-2-rasvalla on erittäin korkea sulamispiste (>430 °C), erinomainen huuhtoutumisen vastustuskyky ja ylivoimainen kulumisen estokyky.
• Sopii erityisesti korkeisiin lämpötiloihin ja äärimmäisille kuormituksille
• Sisältää orgaanista punaista molybdeenia, joka on ylivoimaisesti parempaa kuin musta MoS2
• Soveltuu pyöränlaakereihin, suuriin murtokulmaisiin ja perinteisiin vakionopeusniveliin, alustan osiin, ja teollisuuteen korkeisiin lämpötiloihin ja pyörintänopeuksiin.
• Soveltuu laajalle lämpötila-alueelle –74 °C – +260 °C
• Poikkeuksellisen hyvän pintapaineiden keston ja juoksevuuden johdosta pidentää laakerien käyttöikää 200 % – 800 %
-
Eikös tuo ole vähän niinkuin tehty niitä varten?
-
Taitaa olla Redlinen tuoteselosteesta tälleen pikasesti luettuna.. Itse ainakin olen sitä muutamaankin autoon laittanut vetareihin ja ei minun aikaan ole mitään ongelmia ollut
-
Saanko kysellä, että oletko vaihtamassa akselien kumeja vai lisäämässä rasvaa? Mietin just, että auttaisikohan omassa rasvan lisääminen mahdolliseen välillä olevaan täristämiseen, vai meneeköhän mahdollisesti vetari uusiksi.