Proturbo  Autodiagnoosi

xc70 -08 360tkm ajettu herjaa moottorijärjestelmä vaati huoltoa!!APUA!!

  • 3 Vastauksia
  • 2975 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jazvaihto

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Eli tulipas tässä ostettua reilu viikko sitten tollane Volvo.
Nyt olin ajamassa Huittisista turkuunpäin niin matkalla autosta kuului/tuntui ns.tomähdys, jonka jälkeen syttyi näyttöön teksti moottorijärjestelmä vaatii huoltoa ja ei kulje enään n.100-110km/h luempaa sekä vaihdelaatikon välitykset pidenty huomattavasti nykyään vaihtaa vaihteen n.3000 kierroksessa ja ennen 2300 kierroksessa. Mielestäni autossa myös rupes aaltoilemaan auton käynti. Auto myös teki parina päivänä ennen tätä niin että kun painoin START painiketta niin starttas mutta ei lähtenny käyntiin mutta heti kun sen jälkeen painoin niin lähti käyntiin. Autoa en tohtinu enempää kiusata vaan jätin sen sinne ja olen menossa huomenna hakemaan hinurilla.


Nyt jos viittitte niin auttakaa!!
Siinä on nyt kiinnitettynä omat ja varastetut ja eipä ole oikeen rahoja isoon remonttiinkaan ;D

Voisiko olla ERG venttiili ?
Ilmamassa mittari?
Happitunnistin?
Sähköinen ongelma?
Vaihdelaatikko / kone?
KAIKKI NÄMÄ PYÖRII MIELESSÄ EIKÄ UNI MAISTU

Poissa TapioR

  • Aamun virkuhko
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1976
  • S60 T6 AWD -11
Mikä moottori? Jos turbo niin ahtoputket tarkastukseen, onko kaikki kiinni ja ehjiä.
Vika aiheutti turvamoodin päällemenon (nilkuta kotiin), siitä johtuu tuo tehottomuus.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2011, 07:21:35 kirjoittanut TapioR »
460 1.7 SE -92 ->S40 1.8 -96 ->S40 2.0T -03  ->S60 2.4 T5 -07 ->S60 3.0 T6 A AWD Summum -11 , Honda Goldwing 1500 -90 Kemi

Poissa jazvaihto

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
No parin unettoman yön jälkeen tuli tietoon että autossa oli ahtoputki irronut ;D hintaa korjaukselle tuli 30e, ja itse varasin 4000e että jos vois sanoo niin olen tosi kiitollinen

Poissa Diesel

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 195
  • www.vrcf.fi
Terve.

Mullahan oli samanlainen "vika" jokin aikaa sitten.Sillä erotuksella että turbon ahtoputki meni vaan halki.
Uusi maksoi 100€ ja vaihto työ päälle...

Autona 2.4D automaatti Momentum 2008

 

Proturbo  Autodiagnoosi