Pahoittelut vanhan aiheen nostamisesta, mutta täältä kans plussat ketjun ohjeista. Oma potilas on Volvo V70 2014, D3 automaatti.
Automaattilaatikko ja sen aiheuttama ahtaus työmaalle meinas teettää harmaita hiuksia. Yläkautta kuitenkin lopulta vaihdoin, kun yksin asentaessa sokkona tuntui työläältä kopeloida alakautta. Ja ketjussa mainituilla varaosanumeroilla löytyi vastaava osa, kiitokset myös niistä! Metzgerin tilasin, paketissa Boschilainen anturi.
Mutta seuraavalle vinkiksi, riittävän pitkä jatkovarsi räikkävääntimelle, meisselillä ei saa väännettyä ahtaudesta johtuen. Isoon räikkään ei omasta pakista löytynyt muunninta pienemmän räikän kokoon, eli piti käyttää pikkuräikkää ja useampaa jatkoa kärkisarjaa varten. Vähän hutera viritys, mutta onnistui.
Kuskin puoleinen umpio pois, sekä ilmanputsarin kotelo pois, niin näkee paremmin.
Anturin ruuvi on torx 25, magneettinen kärki vähentää kiroilun määrää, kun ei tarvi konetilasta kaivaa pudonnutta ruuvia.
Teipin avulla sain kuitenkin ruuvin takaisin paikalleen, ilman magneettia.
Ahtaus ja terävät reunat, varsinkin mainittu automaattilaatikon vaihteistoöljyn lauhdutin oli pinnaltaan tosi terävä, että viiltosuojahanskat kannattaa myös laittaa ostoskoriin.
Helpohko homma, ahtaus ja sokkona työskentely vain isoimmat hidasteet.