Ateho  Elekma

automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen

  • 3 Vastauksia
  • 2280 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jake74

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 437
  • www.vrcf.fi
automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
« : 16.01.2011, 17:10:17 »
kaverilla on automaattilaatikolla oleva volvo. en muista oliko 700 vai 900 sarjalaista. sitä pitäs nyt ajaa rullilla ni miten tuon laatikon sais lukittuu ettei vaihda pienempää vaihetta kaasua painattaesa pohjaan?

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
« Vastaus #1 : 16.01.2011, 17:49:08 »
kaverilla on automaattilaatikolla oleva volvo. en muista oliko 700 vai 900 sarjalaista. sitä pitäs nyt ajaa rullilla ni miten tuon laatikon sais lukittuu ettei vaihda pienempää vaihetta kaasua painattaesa pohjaan?
kick down katkaisijan johto vaan irti kaasupolkimesta(tai missä se nyt noissa onkaan)

The moose

  • Vieras
Vs: automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
« Vastaus #2 : 16.01.2011, 17:52:26 »
kick down vaijeri irti siitä rullasta jossa kaasuvaijerikin.

kannattaa kysyä mittauksen tekijältä et onko siitä hyötyä? jos siinä on AW loota saa 3. vaihteen lukittua. voip olla että turbiini luistaa liikaa mitatessa kun 4.ja lukko on siellä turbiinin sisällä.                3. vaihteen välitys = 1/1

The moose

  • Vieras
Vs: automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
« Vastaus #3 : 16.01.2011, 18:00:39 »
ja lisähuomautus.. ajaessa 3. lukittuna loota lopettaa pienemmälle vaihtamisen 120 kmh jälkeen. mut voit toki ottaa sen vaijerin irti ja ajella 3. lukittuna.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo