Oletko kokeillut vaihtaa siihen laturiin jännitteensäädin/hiilipakettia? Ei montaa euroa maksa ja toi ongelma saattaa ratketa sillä.
Mutta hyvin suurella todennäköisyydellä noi laturin menee ihan heittämällä ristiin. Jarrulevyt sopinee myös, satuloissa on sitten ollut ainakin kahta eri vaihtoehtoa näissä tarjolla.
Viisaammat jatkaa tästä.
Laturit tosiaan käy päikseen jos molemmat on ulkotuuletettuja boscheja. Liittimissä voi olla pieniä eroja(latta vs rengas esim.), mutta täysin sovitettavissa.
Jarruosat ei muuten käy, herra banaanimestarille tiedoksi saatettakoon, että -87 tuli uusi napa, jotamyöten jarrulevy muuttui kun vanhassa on laakerikoolit levyssä kiinni, uusi on pakettinapa ja irtolevy. Koko tolppa vaihtamalla käyvät sitten kyllä, mutta jos ainoa vika on esim. kuluneet levyt niin volvon jarruosien hinnat huomioonottaen homman järkevyyden voisi kyseenalaistaa...
Muoks: niin tosiaan, banaanitaavi on oikeassa siinä, että turha sinne on toista kysymysmerkkikuntoista b-osaa laittaa, kun laturin voi huoltaakin, jännitteensäädin voi hyvin jelpata, ja jos liu-ut on kovin urilla niin uudet liukukiekotkin on melko nopea vaihtaa, jos vaan saa ne laturin ruuvit auki(eli omaa tarpeeksi järeän talttapäämeisselin).