Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"

  • 812 Vastauksia
  • 297864 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #780 : 02.07.2013, 18:13:01 »
tosta ilmastoinista niin eikö tohon vois sopia ottaa osat ,vaikka jostain 940/960 mikä on päivitetty tolle oliko r134
riitääkö että vaihtaa kuivain? niin ja ne o renkaat

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #781 : 02.07.2013, 18:14:40 »
tosta ilmastoinista niin eikö tohon vois sopia ottaa osat ,vaikka jostain 940/960 mikä on päivitetty tolle oliko r134
riitääkö että vaihtaa kuivain? niin ja ne o renkaat

Joo se mun purkuauto oli -98 940, eli siinä on ollut alunperinkin r134. Siitä otin tosiaan niitä tiivisteitä ja sen paisuntaputken. Kuivaimen ostin kaupasta uuden.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #782 : 29.07.2013, 19:03:27 »
Väsäilimpä tämänkin kimpussa taas yksi päivä.

Tein turbiinilukon ohjaukseen sellaisen hauskan relekytkennän. Tähän asti turbiini on siis lukittunut nelosvaihteella, kun nopeus ylittää 80km/h. Hieman liian korkean stallin omaavasta turbiinista johtuen lukon kytkentä rykäisi aika rajusti, jos oli liikaa kaasua. Nyt tämän uuden relesysteemin avulla turbiini ei lukitu, jos kaasu on jonkun tietyn asennon yli. Kaasua pitää nyt nostaa niin paljon, että turbiinin lukittumista tuskin edes huomaa enää, kun kaasu on ihan kruisailuasennossa siinä vaiheessa, kun rele sallii turbiinin lukittumisen. Muutos oli kyllä niin makea, että tuskin ihan heti jaksan sitä toista turbiinia alkaa vaihtamaan. Itseasiassa auto alkaa olla siinä määrin valmis, että ajatuksissa siintää jo uusi projekti. Voi, että mä olen outo. Koskakohan sitä viitsisi ajaa samalla autolla enemmän kuin vain yhden vuoden...

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #783 : 29.07.2013, 21:46:29 »
Nerokasta. Saitko kaasun asennon releohjauksen siltä lootaboksilta?
144-70

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13511
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #784 : 30.07.2013, 07:38:43 »
Onnea ns. valmistumisen johdosta.

Ei siinä ole mitään outoa että uusi projekti jo siintää horisontissa, ompa meille uteliaallekansanosalle jotain seurattavaa kun ne tekee jotka osaa.
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #785 : 30.07.2013, 08:25:08 »
Seuraavaksi sitten uusin D6 merikonttiin? ;D

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12495
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #786 : 30.07.2013, 08:28:05 »
Seuraavaksi sitten uusin D6 merikonttiin? ;D
Ei paljoa eroaisi tästä projektista, D6 mallin konehuoneessa kun on normi D5 moottori. :)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #787 : 30.07.2013, 08:41:40 »
Nerokasta. Saitko kaasun asennon releohjauksen siltä lootaboksilta?

Joo. Sen boksin sisällä on rele, jonka kärkien kytkeytymistä voi ohjelmoida kaasun asennon mukaan. Lisäksi tein kaksikärkisen releen avulla pitovirtapiirillä varustetun kytkennän, joka vaatii siis vain liipaisun tuolta boksilta, jotta turbiinilukko jää päälle. Ohjausjännite tälle systeemille tulee edelleen normaalisti turbiinilukon ohjausjohdosta, joten kytkeytymisnopeus on myös ohjelmoitavaissa, mutta sen pidin jo aiemmin asetetussa 80km/h nopeudessa.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #788 : 30.07.2013, 11:09:42 »
Ei paljoa eroaisi tästä projektista, D6 mallin konehuoneessa kun on normi D5 moottori. :)

Unohdit nyt sen takapyöriä pyörittävän sähkömoottorin, joka tekee siitä D6:sen. ;)

Mutta hienoa jos on "valmis". Onkos mitkä fiilikset nyt jos vertaa TDI:hin?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #789 : 30.07.2013, 11:22:23 »
Onkos mitkä fiilikset nyt jos vertaa TDI:hin?

Kyllähän tämä mukavuudeltaan on ihan eri luokkaa. Kulkee paljon jouhevammin ja hiljaisemmin. Tehon tuntu ei tietenkään ole ole verrattavissa manuaalivaihteiseen tdi:hin, mutta aika maukkaasti tämäkin kulkee. Nyt kun tällä on enemmän ajanut, niin samaa tahtia, kun kulutus on laskenut, niin kulku on parantunut. Olisikohan ollut jotain karstaa imusarjassa, kun nyt on egr tulpattuna, niin sinne ei ainakaan mene sitä paskaa enää lisää.

Uusista projektisuunnitelmista ei passaa vielä huudella sen enempää, kun kaikki ei ole edes ihan varmaa vielä.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #790 : 30.07.2013, 19:19:52 »
Tässäpä vielä kuva tuosta releestä. Aihiona on käytetty vanhan Opel Rekordin tuulilasinpyyhkijöiden relettä, josta sai liittimet ja kotelon. Piirilevy on sellaista harjoituslevyä, missä on vain suorat "johteet" ja tarvittavat kytennät on tehty hyppylangoilla.




Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #791 : 30.07.2013, 20:50:02 »
Häiriöiden välttämiseksi kannatais laittaa vielä diodi kelan rinnalle estosuunnassa.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #792 : 07.08.2013, 08:49:38 »
Lainaus
Uusista projektisuunnitelmista ei passaa vielä huudella sen enempää, kun kaikki ei ole edes ihan varmaa vielä.


joku 245 etuvetoiseks s40td  teknikalla ......(oli paha myönnän )

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #793 : 07.08.2013, 09:37:59 »

joku 245 etuvetoiseks s40td  teknikalla ......(oli paha myönnän )

200-sarja ja Renaultin moottori. Sietäisit saada selkääsi :D

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #794 : 07.08.2013, 14:40:00 »
200-sarja ja Renaultin moottori. Sietäisit saada selkääsi :D

olet oikeessa!! mietin että mulla on varmasti porttikielto tänne tässä vaihessa jo  :hello:

Ei mutta oikeesti innolla odotellaan uutta rojektia

 

Elekma  Autoracing