Ihmiset stressaavat näistä mielestäni ihan liikaa. Tällaiset takaisinkutsut ovat vain ositus siitä, että asiakkaista halutaan pitää huolta, ettei heidän itse tarvitsisi. Tämä istuinkiskojutun tyyppiset "korjauksetkin" ovat yleensä vain sitä, että otetaan VOLVO-tekstillä varustetusta 2ml tuubista tippa rasvaa ja voidellaan joku kohta mahdollisen narinan takia. Tämä siis siksi, että narina saataisiin eliminoitua jo ennen, kuin se edes alkaa ja ennen, kuin asiakas ehtii haukkumaan sudeksi koko auton, kun penkkikin narisee.
Tämä siis vain esimerkkinä. En tiedä mitä tuo em. juttu pitää sisällään, mutta yleensä takaisinkutsut ovat ennaltaehkäisyä. Välillä tietysti saattaa kyse olla jostain suuremmasta.
Tällaisia vastaavia takaisnkutsuja on Volvolla kokoajan ja media poimii niistä vain mehukkaimmat ja vain silloin, kun maailmassa on muuten asiat niin hyvin, että ei ole muuta uutisoitavaa.