iltoja!
Nykyisessä kulkineessa on joskus ollut kitkaperä... enää se on sellainen sillointällöinjossilloinkaan. Eli ehkä otti ehkä ei. Korjaussarjoja saanee ebaysta tähänkin. Muttei tähän hätään
Olis purettavassa seitensatkussa toimiva G80 heittolukko joutavana. Kuinka iso työ sen vaihtaminen paikoilleen olisi? Pitää shimmailla ja himmailla vai? En ole vielä jeepinkään kanssa päässyt siihen asti, että olisi tullut periä ihmeteltyä sen kummemmin. Siihenkin pitää tilata kitkan ehjäyspalikat sitten jossain vaiheessa. Mutta tosiaan mitenkä ylitsepääsemätön savotta ensikertalaiselle perän sisäkalujen vaihto on? Liekkö välitykset samat? Vähän olisi muistoja, että 740 meni pikkuisen korkeammilla kierroksilla joten lieneekö vähän tiheämpi perä (vai aw70l tiheämpi kuin aw71l?)? Käykö se päittäin jos 940:ssä on harvempi? Sillähän saattaisi saada siirrettyä turbiinilukon toimintaakin vähän alemmas?ko?