Juu eli tosiaan omaan pumppuun tehnyt kuvernöörin silleen et olikohan 2.5 milliä laitettu niitä prikkoja sinne, ja sitten se ahtokaralta tuleva ns vipu mikä tulee rajoittamaan sitä guvernöörin liikettä on viilattu muistaakseni pari milliä, mut siihen en koskis ennen ku tietää paljon sitä piti viilata poies. Lisäksi oon lyhentäny syöttövipua, eli sitä levyä mihin tulee se tanko sieltä vaijerirullalta siinä mun pumppu, millä viime yönä ku vähä käyny sudittamassa kylillä niin saatu holsetti puhaltamaan jopa 3.2bar. Se kuvernööri on pakollinen jos haluu 12mm np toimimaa ton pumpun.
Holsetti mulla on siis oikeestaan H1C eli joku cumminsissa käytetty täysin samalainen kun hx35 superi tyylii, ja 12 pakopesällä. miettinyt ite pitäskö laittaa hx40 melkein jossain kohtaa ja kokeilla sillä.
Sen verran vielä et nyt ku alat laittaa painetta ja kierroksia (mulla kiertää tolla kuvernööri muokkauksilla 6k ja holsetti herää 3500) ottaa sieltä nii muista laittaa ennakko kuntoon, liian pienellä ennakolla taas kansi rullalla ku pakopaineet vitusti ja liikaa, mulla taitaa olla ennakko vähän yli 1
Eikö hurjimmat diisselimiehet korvaa sen koko governorin jousen ihan jollain kiinteällä palikalla, poistavat siten koko kierrostenrajoituksen. Sitä syöttörullavipu hässäkkää oon muuten jo säädellytkin, siten vain että saa varmasti ihan loppuun asti vedettyä polkimelta syötöt. Mietin ihan jos kävisi kanssa sorvauttamassa ammattikoululla nuita ahtokarojen aihioita ja rälläköisi sitten erilaisia ja katsoisi mikä pelittää parhaiten.
Kunhan tässä nyt pääsen autoa rassaamaan, niin pitää kyllä ottaa pumpusta kansi irti ja kokeilla muokkailla sitä governorin jousta ihan ekana. Jospa se siitä nyt kiikastaisi