0
Seitensatkumies ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Itellä 940 sedani ja vakio alusta on ihan lässähtäny. Lueskelin tätä foorumia johonki 33 sivulle asti ja päädyin ratkaisuun eteen konit tai billsteinit, jos konit nii joutuis sorvailee ? Eteen kierroksen laikatut lesjötit ja taakse sedanin kuormat kanssa kierroksen laikattuna. Mitkähän iskarit taakse ? Onko jollakin laittaa kuvaa uv:nä, jos sattuu olemaa tollasilla jousilla varustettua ysipätkää, että mahtaako olla balanssissa ? Auttakaa avutonta Kiitoksia etukäteen
Kattelinkin tota bc-racingin sarjaa joku aika sitten l-m-r:ltä. Pätevän olonen ja bc-racingista kuullu aika paljon hyvää, eikä tuosta säädötkään pitäis heti kesken loppua. Sitten ku on rahanpaskaa niin eiköhän tommonen setti omaankin kanttiin eksy
Perumpa sanani.. tässä ihan pätevän oloinen setti hintaisekseen. http://www.ddesign.nu/volvo-700-900-bc-racing-coilovers-br-typ-ra/13617-0(Kuva poistettu lainauksesta.)Mitenkäs tää asennetaan eteen? Pitääkö putki katkaista? siis se mihin perus patruuna menee. Ja mitä leima setä sanoo. Kertokaa mulle.
etutolpissakin tuo korkeudensäätö ihan oikeasti KORKEUDENsäätö eikä esijännityksen säätö niinkuin halpissarjoissa.
Mitenkäs tää asennetaan eteen? Pitääkö putki katkaista? siis se mihin perus patruuna menee. Ja mitä leima setä sanoo. Kertokaa mulle.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta en nyt ihan tajunnut? Vai meinaatko siis että iskareista loppuu liikerata, niin ettei autoa saa tarpeeksi korkeaksi?
Ajokorkeutta säädetään noissa tolpan alapäätä kiertämällä, jolloin iskarin liikerata ja jousen esijännitys pysyvät vakioina korkeudesta riippumatta.