Proturbo  Autodiagnoosi

618 SRE ja M90

  • 3 Vastauksia
  • 3478 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
618 SRE ja M90
« : 01.04.2011, 00:12:23 »
Ostin 618 asetelman ja 940 dieselin M90 228mm levyn, tarkoituksena laittaa nämä littupyörään. Lueskelin vanhaa foorumia, ja yleisesti tälläistä yhdistelmää näkyy käytetyn, mutta nyt kävi niin, että kytkinlevyn keskiö ei mahdu asetelmaan vaan ottaa kitkapintaan kiinni. Levy on myöskin Sachsin valmistama. Missä meni vikaan vai menikö? Kitkapinnasta on ikävä koneistaa reikää suuremmaksi, se kun on jousitettu.
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 618 SRE ja M90
« Vastaus #1 : 01.04.2011, 08:38:01 »
Kytkinlevyn "keskiöstä" pitää poistaa tavaraa hieman, että se mahtuu vauhtipyöränmonttuun. Näin mullakin oli omassa paketissa.

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 618 SRE ja M90
« Vastaus #2 : 02.04.2011, 23:47:05 »
Ahaa, niin kun mie alkuun meinasin, että niin lähellä reunaa levyn keskiössä noi niittaukset, ettei siitä kärsi ottaa:



Kävin kuitenkin mittailemassa ja ei tuo ole halkaisijassa kuin noin 1,2 millistä kiinni, niin kyllä se sen saa kestää.
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa Teuwo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 93
  • www.vrcf.fi
Vs: 618 SRE ja M90
« Vastaus #3 : 05.04.2011, 13:05:54 »
Wanhan -655 kanssa joutui kanssa ottamaan samalla tapaa m46 228mm vakilevyn keskipatin reunasta pienen lastun pois että mahtui, eikä se mitään negatiivista  aiheuttanut.
-763 on aukko jo sen verran isompi että Dieselin levyn jousipahka siihen mahtuukin ilman mulkkailuja.



 

RallyBaron  Samppasport