Autodiagnoosi  Carcom Oy

Endurance & Jokkis -topic

  • 1473 Vastauksia
  • 350495 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Alfred Kurki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 114
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1380 : 12.11.2015, 16:20:11 »
Minkä verran 850:ä volvoja on jokkiksessa?

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1404
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1381 : 13.11.2015, 00:09:13 »
Minkä verran 850:ä volvoja on jokkiksessa?

Vähän. Itse en ole nähnyt yhtään.
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1382 : 13.11.2015, 09:02:49 »
Minkä verran 850:ä volvoja on jokkiksessa?
Tasan yhden olen nähnyt Kemorassa parina Vappuna. Ja muistaakseni tälläkin foorumilla kirjoittelevalla henkilöllä oli kilpailematon kardaaniksi muutettu 850 ilman tekniikkaa myynnissä nettiautossa.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Alfred Kurki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 114
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1383 : 13.11.2015, 16:00:23 »
Miksei? Etuvetojen suosio kasvaa, niin onhan noissa aika paljon tehoja jo virittämättöminäkin. Onko paino suurin ongelma?

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1384 : 14.11.2015, 11:20:42 »
Paino se suurin ongelma, 850:lla minimipaino taitaa olla 1070 kg, tuskin saa helposti kevennettyä siihen. Joku pikkukippo alle 2250 cc moottorilla minimipaino 870 kg, ja ne saa helposti minimipainoon, joutuu jopa lisäpainoja laittamaan. Esim. mun Pösöön joutuisi lyömään 40 kg lisäpainoja jos tekisi yli 2050 cc moottorin.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa mika997

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1385 : 20.11.2015, 15:55:36 »
Paljonko volvon 530 kannesta uskaltaa ottaa pois?

Poissa Sittana

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1386 : 20.11.2015, 17:53:13 »
Onhan se kardaani 850 radalla ollut.. eikös se ollut kemorassakin.

Poissa Tbovolle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 82
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1387 : 21.11.2015, 11:16:41 »
Antakaas etuveto heebot vähän perus pirkkaniksejä miten saadaan 900 saabikkas etenemään. Eteen vähän haritusta ja hitsilukko nyt ainaskin.
Mitä muuta? Perää/keulaa jäykemmäksi kö?

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1388 : 21.11.2015, 20:13:28 »
Linkit olis asemoitu, korin korvia vielä tukee paremmin




Kartaanitunnelin alkuakin jo leikkelin auki, että saa kepin ja kartaanin sopimaan, sitte menikin sähköt ja kompuroin pimees tallis >:( laatikon kannake varmaan täytyy seuraavaks väkästellä ja jonkinmoinen kartaani rakentaa kertyneistä pätkistä. Laatikossa on varmaan jotain vikaa, ei pyöri kartaanin laipasta vaikka kuinka vääntää, kai siellä on pari pykälää päällä ku on kansikin halki ;D

Tuninki miehet höpisee jostakin stansesta vai mikä se oli, onkohan tämä kohdallaan ;D
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Ron_i

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • oo
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1389 : 27.11.2015, 00:25:11 »
Voisin kans muutaman kuvan tuikata ladasta mitä rakennan, volvon kone 30 senttiä siirrettynä, pick up mazdan perä kymmenisen senttiä eteenpäin siirrettynä, ja 300 volvon etupää viis senttiä eteenpäin siirrettynä.                                                                                           






Volvo POWER!

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 371
  • Jee jee
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1390 : 27.11.2015, 12:04:13 »
Voisin kans muutaman kuvan tuikata ladasta mitä rakennan, volvon kone 30 senttiä siirrettynä, pick up mazdan perä kymmenisen senttiä eteenpäin siirrettynä, ja 300 volvon etupää viis senttiä eteenpäin siirrettynä.
Woouza! Hyvä tekemisen meininki tässäkin!
!

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1391 : 27.11.2015, 18:14:49 »
Paljonko volvon 530 kannesta uskaltaa ottaa pois?
paljonko tarvis puristussuhde olla?
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1392 : 19.12.2015, 21:58:04 »
Taakse rupesin tolppia laittamaan




Kotelotkin tuli jo puoliksi tehtyä, kuvatukset vaan jäi ottamatta.
Ja sattu kerralla korkeuskin kohdalleen, itte kun hyppäsin takakonttiin niin akselin ja korin väliin jäi justiin sen verran tilaa mitä suunnittelinkin :pomo: Huomenna jos tekis kotelot loppuun ja rupeis nurkista ettimään panhartin värkkiä.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa kilikali

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 266
  • www.vrcf.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1393 : 19.12.2015, 22:09:12 »
Kunnon pystytolpat :) Muista tehdä panhardin korvakkeet kunnon kamasta, ettei repee niinkun itellä pienestä tällistä vastapenkkaan.

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Endurance & Jokkis -topic
« Vastaus #1394 : 01.01.2016, 22:17:36 »
Juu pystytolpat vinossa :D ei vaan isojen poikien mukaan tolpat pitää olla eteenpäin kallellaan, että lähtee hyvin,  niin laitoin sitten etunojaan.
Kotelot puolivalmiina




Panhartikin löyty valmiina, korvakot yritin tehdä siihen malliin että pysyy kiinni

Pyörillään panhartti on vaakasuorassa, kuvassa vasen takakulma nostettuna ilmaan.
Tänään ei saanu paljon aikaan kun hitsikoneesta hajos kahva, onneks oli vanha koneen raato nurkas, josta sai korvaavan osan. Takapyöränkoteloita vähän avarsin ja hitsasin kontin pohjaan kiinni. Jos huomenna sais linkit koteloitua ja vaikka paloseinän alkuun.

Ei näköjään passais ottaa kuvia sätkätauolla kun tulee "utuisia" kuvatuksia :D
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy